رشد سریع آرین دیزل در افزایش رضایت مشتریان

سه شنبه - 11 اردیبهشت 1403

پیشرانه – ارائه خدمات پس از فروش اگر مهم تر از ارائه خودروی با کیفیت به مشتریان نباشد، قطعا کمتر از آن هم نخواهد بود. این روزها ارائه بهترین خدمات پس از فروش با کیفیت در اولویت شرکت های خودروسازی قرار گرفته است. آرین دیزل، طی سال های اخیر با گسترش تنوع محصولات و ارائه […]

پیشرانه – ارائه خدمات پس از فروش اگر مهم تر از ارائه خودروی با کیفیت به مشتریان نباشد، قطعا کمتر از آن هم نخواهد بود. این روزها ارائه بهترین خدمات پس از فروش با کیفیت در اولویت شرکت های خودروسازی قرار گرفته است.
آرین دیزل، طی سال های اخیر با گسترش تنوع محصولات و ارائه برندهای جک و شک موتو و به دنبال آن دستیابی به سهم بیشتر از بازار خودروهای تجاری توانسته جایگاه مناسبی برای خود در میان تولیدکنندگان محصولات تجاری فراهم آورد. به بیان مدیرعامل این شرکت، آن ها در سال گذشته به ۹۵ درصد از پیش بینی ها خود دست یافتند.
آرین دیزل با در اختیار داشتن سهم مناسبی از بازار خودروهای تجاری، نیازمند داشتن یک شبکه قدرتمند از خدمات پس از فروش است و در همین راستا این شرکت نزدیک به ۴۰ نمایندگی معتبر در سراسر کشور راه اندازی کرده که همگی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.
همچنین به تازگی آرین دیزل ناوگان خودروهای امداد خود را به طور کامل تجهیز کرده است تا بتواند، بالاترین سطح خدمات را در کمترین زمان ممکن به تمامی مشتریان خود ارائه دهد.
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟