لاماری ایما هیبرید؛ ارزنده برای خرید

یکشنبه - 16 اردیبهشت 1403

پیشرانه – بازار انتخاب خودرو این روزها به‌خصوص در بخش کراس اوورهای سایز متوسط بسیار شلوغ است و شاید انتخاب درست برای خریداران سخت. اما انتخاب درست چه خودرویی است؟ برای رسیدن به پاسخ این سؤال باید به چند موضوع توجه کنیم. نخست، شرکت عرضه‌کننده؛ باور داشته باشید شرکت عرضه‌کننده خوش‌نام و دارای خدمات پس […]

پیشرانه – بازار انتخاب خودرو این روزها به‌خصوص در بخش کراس اوورهای سایز متوسط بسیار شلوغ است و شاید انتخاب درست برای خریداران سخت.

اما انتخاب درست چه خودرویی است؟ برای رسیدن به پاسخ این سؤال باید به چند موضوع توجه کنیم.

نخست، شرکت عرضه‌کننده؛ باور داشته باشید شرکت عرضه‌کننده خوش‌نام و دارای خدمات پس از فروش مهم‌ترین پارامتر در انتخاب است، بسیار بوده شرکت‌هایی که خودرویی با برند شناخته‌شده را عرضه می‌کردند و اکنون خریدارانشان نه راه پس دارند و نه راه پیش.

دوم، ارزشمندی خودرو در بازار؛ درست یا غلط، خودرو در کشور ما کالای سرمایه‌ای است و مجبوریم برای عقب نماندن از تورم خودرویی بخریم که اختلاف قیمت بیشتر در بازار و کارخانه داشته باشد، به‌عنوان‌مثال سال گذشته همین موقع‌ها خودرو لاماری به خریداران بیش از ۶۰۰ میلیون تومان سود داد.

سوم، اقتصادی بودن خودرو؛ که با توجه به بالا بودن هزینه جاری زندگی این روزها و قریب‌الوقوع بودن افزایش قیمت بنزین، و فراهم نبودن زیرساخت‌ها برای خودروهای برقی، هیبریدی‌ها این روزها انتخابی تقریباً اقتصادی محسوب می‌شوند.

با توجه به این موارد به نظر می‌رسد خودرو لاماری ایما هیبرید بتواند انتخابی درست و ارزنده برای خرید در سال ۱۴۰۳ باشد، این خودرو از سوی آرین پارس موتور به‌عنوان یکی از شرکت‌های خوش‌نام بازار مونتاژ می‌شود.

از سوی دیگر هنوز این خودرو به خریداران تحویل نشده است و تجربه ثابت کرده است در سری‌های اول خودروها سود قابل‌توجهی نصیب خریداران می‌کنند و لاماری نسل قبل نشان داد این برند توانایی ارزنده بودن در بازار را دارد.

و بالاخره اینکه لاماری ایما هیبرید مصرف سوخت پایینی دارد و به گفته شرکت عرضه‌کننده با هر باک بنزین قابلیت پیمایش حدود ۱۰۰۰ کیلومتر را دارد که می‌تواند در اقتصادی دانستن این خودرو تاثیرگذار باشد.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟