آرین دیزل با تمام قوا به شیراز می‌رود

یکشنبه - 13 خرداد 1403

پیشرانه – شرکت آرین دیزل با سبد کامل محصولات خود شامل کامیونت های جک و کشنده های شک موتو به شهر بهار نارنج می رود. بیست و نمایشگاه خودروی شیراز ۲۲ لغایت ۲۵ خرداد ماه در محل دایمی نمایشگاه های خودروی شیراز برگزار خواهد شد و آرین دیزل همچون سالهای قبل حضور پررنگی در این […]

پیشرانه – شرکت آرین دیزل با سبد کامل محصولات خود شامل کامیونت های جک و کشنده های شک موتو به شهر بهار نارنج می رود.

بیست و نمایشگاه خودروی شیراز ۲۲ لغایت ۲۵ خرداد ماه در محل دایمی نمایشگاه های خودروی شیراز برگزار خواهد شد و آرین دیزل همچون سالهای قبل حضور پررنگی در این نمایشگاه خواهد داشت .

آرین دیزل در بیست و یکمین  نمایشگاه خودروی شیراز  تمامی محصولات خود از جمله کامیونت جک با کاربری آتشنشانی ،بالابر و خدمات شهری ، کشنده X5000، کامیون کمپرسی X5000Dو کامیون باری X5000L را به نمایش عموم  خواهد گذاشت و انتظار میرود همچون سالهای گذشته تست درایو این خودروها نیز برگزار شود .

امداد جاده ای آرین دیزل

آرین دیزل در ابتدای امسال امداد جاده ای محصولات تولیدی خود را نیز راه اندازی نموده است که در این امداد جاده ای خدماتی ذیل ارایه می گردد :
– امدادرسانی فوری سیار و ارائه خدمات توسط متخصصین با تجربه
– راه اندازی و تعمیرات خودرو و در صورت نیاز تعویض قطعات اصل
– حمل خودرو به تعمیرگاه مرکزی در صورت نیاز
– باتری به باتری سیار
– آپاراتی سیار و پنچرگیری
– تعویض زاپاس خودرو
– تعویض لنت و دیسک و صفحه
– تعویض روغن
– خدمات برق خودرو و تست فیوز را ارائه می دهد.
جهت دریافت خدمات امداد جاده‌ای شکموتو، سرویس حرفه ای و عوض کردن قطعات مصرفی هم چون باتری، دینام، استارت، روغن موتور، روغن گیربکس و غیره، کافی است با شماره تلفن ۰۹۰۰۶۰۰۰۳۴۳ تماس حاصل فرمایید.
خدمات امداد جاده ای شکموتو بصورت ۲۴ ساعته  در ۷ روز هفته می‌باشد.

آرین دیزل با راه اندازی امداد جاده ای بی شک بذنبال سهم بیشتری در بازار خودرو های کار و تجاری است و با معرفی کشنده X6000 در سال جاری این هدف برای جوانترین و موفق ترین خودروساز تجاری کشور رقم خواهد خورد.

کشنده X6000 قویترین کشنده بازار خودروهای تجاری کشور خواهد بود که از کیفیت بسیاری خوبی نیز برخوردار است و در صورت عرضه به بازار میتواند تا مدتها بدون رقیب به کار خود ادامه دهد.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟