استخدام در شرکت آرین سرمایه

استخدام در شرکت آرین سرمایه

جمعه - 9 خرداد 1399

پیشرانه – شرکت هلدینگ خودرویی آرین سرمایه با هدف تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز شرکت‌های تابعه خود، نیروی انسانی جدید استخدام می‌کند.

پیشرانه – شرکت هلدینگ خودرویی آرین سرمایه برای تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز شرکت‌های تابعه خود، نیروی انسانی جدید استخدام می‌کند.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» بر اساس اطلاعات ارائه شده، استخدام در شرکت آرین سرمایه در چند حوزه شغلی مشخص و با محوریت جذب افراد با سابقه کار در حوزه خودرو صورت خواهد گرفت.

کارشناس فروش خودرو، اولین عنوان شغلی است که در فهرست استخدام در شرکت آرین سرمایه قرار گرفته است. متقاضیان این شغل باید مدرک کارشناسی مرتبط با این حوزه، سه سال سابقه کار در نمایشگاه خودرو و آشنایی کامل با فرایند خرید، فروش، آگاهی به وضعیت بازار و شبکه نمایندگان داشته باشند و همچنین در زمینه خودروهای وارداتی نیز اطلاعات کافی ارائه کنند.

دومین فرصت شغلی ارائه شده از سوی این شرکت، کارشناس فنی خودرو است. متقاضیان این فرصت شغلی نیز باید مدرک کارشناسی مکانیک داشته باشند و دوسال سابقه کار در عاملیت‌های مجاز خودرو در سوابقشان باشد. آشنایی با محیط استارت آپی، دستگاه‌های تشخیص رنگ بدنه خودرو، دستگاه عیب یاب جی اسکن، فنی خودروهای لوکس، آشنایی با اکسل، ورد، زبان انگلیسی، توانایی خواندن کدهای خطای خودرو و مسئولیت پذیری و انضباط کاری دیگر ویژگی‌هایی است که متقاضیان این عنوان شغلی باید آن را دارا باشند. همچنین آرین سرمایه اعلام کرده که ترجیح می‌دهد یک ((آقا)) متصدی این شغل شود.

سومین عنوان شغلی ارائه شده در این آگهی‌ استخدامی، کارشناس شبکه نمایندگی است. این شغل نیز نیاز به مدرک کارشناسی مرتبط با این حوزه و سه سال سابقه کار در نمایشگاه خودرو دارد. آشنایی کامل با شبکه‌های خودرو و فرایند استانداردسازی، داشتن اطلاعات کافی در زمینه خودروهای وارداتی، تسلط به تکنیک‌های مذاکره و توانایی انجام ماموریت‌های کاری دیگر ویژگی‌های مورد نیاز برای تصدی این شغل است.

چهارمین فرصت شغلی اعلام شده نیز کارشناس فروش قطعات است. متقاضی این شغل باید در رشته‌هایی مانند MBA، مدیریت صنعتی یا سایر رشته‌های مرتبط مدرک گرفته باشند و حداقل دو سال سابقه کار مرتبط داشته باشند. توانایی شناخت و تحلیل ظرفیت‌های کسب و کار بازار قطعات یدکی، تجزیه و تحلیل گزارش‌های فروش، روحیه کار تیمی، تسلط به مفاهیم فروش و بازاریابی و فروش تلفنی و اینترنتی و توانایی در جذب مشتریان دیگر ویژگی‌هایی است که متقاضیان برای رسیدن به این شغل به آن‌ها احتیاج دارند.

آرین سرمایه از متقاضیان خواسته رزومه خود را با ذکر پست مورد نظر در عنوان ایمیل، به آدرس [email protected]  ارسال کنند.

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟