فهرست نهایی برندگان قرعه کشی سایپا

فهرست نهایی برندگان قرعه کشی سایپا مشخص شد

یکشنبه - 18 خرداد 1399

پیشرانه – فهرست نهایی برندگان قرعه کشی سایپا مشخص شد و نام ۱۰ هزار برنده از میان حدود یک میلیون نفر متقاضی خودروهای این شرکت اعلام خواهد شد.

پیشرانه – فهرست نهایی برندگان قرعه کشی سایپا مشخص شد و نام ۱۰ هزار برنده از میان حدود یک میلیون نفر متقاضی خودروهای این شرکت اعلام خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» یک روز پس از قرعه کشی شرکت ایران خودرو برای معرفی ۱۵ هزار برنده در قرعه کشی این شرکت، صبح امروز گروه خودروسازی سایپا نیز مراسم قرعه کشی خود برا تعیین ۱۰ هزار برنده خودرو در طرح پیش فروش عید فطر را برگزار کرد.

سیستم قرعه کشی با مکانیزم بهم ریختگی تصادفی (نرم افزاری) + انتخاب تصادفی (انسانی) انجام شد و هدف از آن توزیع عادلانه خودرو میان متقاضیان است. قرعه کشی پیش فروش سایپا امروز یکشنبه ۱۸ خردادماه با حضور نمایندگانِ وزارت صنعت، معدن و تجارت، دادستانی کل کشور و دادستانی تهران، سازمان بازرسی کل کشور، مرکز ملی رقابت و سایر نهادهای نظارتی برگزار شد.

بر خلاف ایران خودرو که اعلام کرده بود بیش از چهار میلیون متقاضی قطعی برای خودروهایش دارد، آنچه که امروز در قرعه کشی سایپا اعلام شد، ثبت نام حدود یک میلیون و ۸۰ هزار نفر بود که در نهایت با سنجش شرایط لازم تنها حدود ۹۹۲ هزار نفر از آنها ویژگی‌های لازم برای حضور در قرعه کشی را داشتند.

طبق اعلام سایپا، بیشترین تقاضا در این دور از قرعه کشی مربوط به خودروی تیبا بوده که ۳۰۷ هزار نفر برای دو هزار ظرفیت اعلام شده ثبت نام کرده بودند. تیبا۲ نیز با ۲۹۶ هزار نفر تقاضا در شرایطی که تنها ۲۵۰۰ دستگاه ظرفیت تحویل دارد، در رتبه بعدی قرار داشته است. ساینا با ۲۱۵ هزار تقاضا، سایپا۱۵۱ با ۶۳ هزار تقاضا، پیکاپ ریچ با ۳۷ هزار تقاضا، وانت نیسان دوگانه سوز با ۵۹ هزار تقاضا و نیسان دیزل با ۱۱ هزار تقاضا دیگر خودروهایی بودند که از سوی سایپا در این دور از پیش فروش عرضه شدند.

با اتمام مراسم، فهرست نهایی برندگان قرعه کشی سایپا مشخص شد و مانند ایران خودرو، سایپا نیز اعلام کرده کد رهگیری برندگان خودرو را در سایت خود بارگذاری خواهد کرد و از طریق پیامک نیز به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، متقاضیان خودروهای سایپا که قرعه کشی برنده شده‌اند، ظرف روزهای آینده باید مبلغ اعلام شده از سوی این شرکت واریز کرده و نسبت به تکمیل پرونده اقدام کنند. زیرا در غیر این صورت، نام فرد از فهرست سایپا خارج شده و در کنار تحویل خودرو به یکی از افراد فهرست رزرو، در دور بعدی فروش فوق العاده خودرو اجازه شرکت نخواهد داشت. مانند ایران خودرو، سایپا نیز اعلام کرده که بعد از سه ماه خودروها را تحویل برندگان خواهد داد و این افراد تا یک سال امکان فروش خودروهای خود را ندارند.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟