سه خودرو جدید سایپا

سه خودرو جدید سایپا در راه بازار+ قیمت

دوشنبه - 23 تیر 1399

پيشرانه – سه خودرو جدید سایپا در فهرست جدیدترین دور از پیش فروش این شركت قرار گرفته‌اند و هر سه تا پیش از پایان سال جاری به بازار می‌آیند.

پيشرانه – سه خودرو جدید سایپا در فهرست جدیدترین دور از پیش فروش این شركت قرار گرفته‌اند و هر سه تا پیش از پایان سال جاری به بازار می‌آیند.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» گروه خودروسازی سایپا كه در ماه‌های گذشته تحت تاثیر تحریم‌های آمریكا و عدم همكاری شركت‌های خارجی برای ارائه محصولات جدید خود با محدودیت‌هایی مواجه شده بود، در سال جاری طلسم شكنی كرده و سه خودرو جدید سایپا وارد بازار خواهند شد. البته در این بین تنها یك عنوان خودرو، محصولی جدید به شمار می‌رود و دو محصول دیگر نمونه‌های ارتقا یافته محصولات قبلی این شركت به حساب می‌آیند.

بر اساس اعلام سایپا، دور جدید پیش فروش محصولات این شركت از روز دوشنبه( ۲۳ تیرماه ۹۹) آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. در این دور از پیش‌فروش‌ها نیز ثبت نام از متقاضیان به شكل آنلاین انجام می‌شود و نیازی به حضور فیزیكی مشتریان نیست.

همانطور كه در پیش فروش عید فطر و فروش یك ساله خرداد ماه، شرط‌های جدید پیش فروش خودرو لحاظ شده بود، در این دور نیز تنها متقاضیان خاصی امكان ثبت نام در سایت را خواهند داشت.

بر اساس اعلام سایپا، در این طرح نیز همچون سایر طرح‌ها، محدودیت كد ملی برای ثبت‌نام كنندگان اعمال خواهد شد و حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم هستند. امكان صلح و انتقال خودرو به‌صورت وكالتی وجود ندارد. متقاضیان طی ۴۸ ماه گذشته نباید ثبت‌نام و صدور فاكتور از دو شركت سایپا و ایران خودرو داشته باشند. متقاضیانی كه دارای پلاك انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی هستند در صورت اقدام به ثبت‌نام، ضمن لغو ثبت‌نام آنان، تا سه سال امكان ثبت نام در بخشنامه‌های فروش دو شركت سایپا و ایران‌خودرو را نخواهند داشت.

در صورتی كه متقاضیان تمام شرط‌های بالا را داشته باشند، وارد فرایند قرعه كشی می‌شوند و برندگان فرصت دارند ظرف ۴۸ ساعت مبلغ پیش پرداخت را به حساب سایپا واریز كنند.

آنچه این طرح پیش فروش را نسبت به دو قرعه كشی برگزار شده، متمایز می‌كند، عرضه سه خودرو جدید سایپا خواهد بود. طبق اعلام این شركت، سه خودرو شاهین، كوییك- اس و ساینا- اس نیز پیش فروش می‌شوند و بر اساس وعده سایپا، این سه محصول تا پایان سال جاری به بازار خواهند رسید.

با وجود آنكه طبق متن قانون پیش فروش خودرو، خودروسازان ملزم به ارائه قیمت نهایی محصول خود در زمان پیش فروش شده‌اند اما مانند آنچه در هفته‌های گذشته رخ داده سایپا تاكید دارد قیمت‌های اعلام شده علی الحساب بوده و هنوز عدد دقیق معلوم نیست، با این وجود با توجه به اینكه در زمان پیش فروش امكان اخذ بیش از ۵۰ درصد از كل مبلغ ماشین وجود ندارد، می‌توان قیمت احتمالی این سه محصول را نیز حدس زد.

بر اساس توضیحات سایپا، در این طرح خودرو شاهین با پیش‌پرداخت ۸۰ میلیون تومان و موعد تحویل اسفندماه ۹۹، كوییك- اس با پیش‌پرداخت ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحویل بهمن و اسفند ۹۹ و خودرو ساینا- اس با پیش‌پرداخت ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحویل دی، بهمن و اسفند ۹۹ عرضه خواهند شد. به این ترتیب احتمالا قیمت نهایی شاهین حدود ۱۶۰ میلیون، كوییك – اس، حدودا ۸۲ میلیون و ساینا – اس حدودا ۸۰ میلیون تومان خواهد بود.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

سایر نظرات

  • محمد سپاهیان | ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۵:۲۴ ب٫ظ

    سلام

  • سعید | ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۴۴ ب٫ظ

    همینم دوروز دیگه واویلان میشه