قیمت تابستانی محصولات سایپا

قیمت تابستانی محصولات سایپا اعلام شد

یکشنبه - 29 تیر 1399

پیشرانه – قیمت تابستانی محصولات سایپا با تغییرات جدید اعلام شد و این شرکت در حال حاضر تنها قیمت تعدادی از محصولات خود را به روز رسانی کرد.

پیشرانه – قیمت تابستانی محصولات سایپا با تغییرات جدید اعلام شد و این شرکت در حال حاضر تنها قیمت تعدادی از محصولات خود را به روز رسانی کرد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» پس از ورود شورای رقابت به بحث قیمت گذاری خودرو در بهار امسال و همزمان با اوج گیری دوباره قیمت‌ها، با ورود به تابستان خودروسازان بار دیگر درخواست افزایش قیمت محصولاتشان را ارائه دادند. طبق اعلام شورای رقابت خودروسازان می‌توانند در هر فصل و بر اساس تورم بخشی حوزه خودرو درخواست افزایش قیمت محصولاتشان را ارائه کنند.

قیمت تابستانی محصولات سایپا در حالی اعلام شده که در هفته‌های گذشته با توجه به درخواست خودروسازان برای افزایش دوباره قیمت محصولاتشان، این انتقاد شکل گرفته بود که به دلیل اختلاف نظر میان شورای رقابت و سازمان حمایت، قیمت‌ها در بازار بلاتکیف مانده‌اند.

با وجود تمام این اختلاف نظرها اعلام قیمت تابستانی محصولات سایپا نشان می‌دهد که لااقل بحث درباره تعدادی از محصولات این شرکت به نتیجه‌ای جدید رسیده است.

بر اساس اعلام این شرکت، نرخ وانت ۱۵۱ معمولی که در خرداد ماه سال جاری حدودا ۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده بود، در تیر ماه به ۶۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. وانت آپشن دار ۱۵۱ نیز که در بهار امسال ۵۶ میلیون تومان قیمت داشت، در تیر ماه به بیش از ۸۱ میلیون تومان رسیده است.

در فهرست قیمت تابستانی محصولات سایپا، تعدادی از خودروهای سواری این شرکت نیز افزایش قیمت داشته‌اند. به این ترتیب قیمت هر کوییک معمولی که در بهار حدودا ۸۰ میلیون تومان بود، در تابستان به بیش از ۹۴ میلیون تومان رسیده است.

هر دستگاه تیبا ۲( رینگ فولادی) که در کارخانه ۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری می‌شد با افزایش قیمت بیش از ۱۷ میلیون تومانی به ۷۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. تیبا ۲ پلاس نیز که از سوی سایپا ۷۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده بود، با افزایش بیش از ۱۵ میلیون تومانی به ۹۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

آخرین خودرویی که در فهرست قیمت تابستانی محصولات سایپا با افزایش نرخ مواجه شده نیز ساینا با رینگ فولادی است. این خودرو در بهار امسال قیمت کارخانه‌ای حدودا ۶۱ میلیون تومانی داشت اما در تابستان به قیمت کارخانه بیش از ۷۶ میلیون تومان رسیده است.

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

سایر نظرات

  • رضا | ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ ب٫ظ

    سایپا هم مسخره کرده ۲۷ میلیون برا ساینا ثبت نام کرده یکساله تحویل نداده و روز بروز اونقد افزایش قیمت داره که اصلا نمیدونیم بتونیم برا عقد قرارداد بریم یا نه ثانیا اگه این ۲۷ میلیون رو پارسال به سکه داده بودیم الان دوبرابر شده بود نمیدونیم کی پاسخگو هست