استخدام در کروز

کروز استخدام می کند

سه شنبه - 11 شهریور 1399

پیشرانه- شرکت صنایع تولیدی کروز به عنوان بزرگترین قطعه ساز کشور اقدام به استخدام مهندسان، نخبگان و متخصصان می کند.

پیشرانه- شرکت صنایع تولیدی کروز به عنوان بزرگترین قطعه ساز کشور اقدام به استخدام مهندسان، نخبگان و متخصصان می کند و علاقه مندان می توانند رزومه خودرو برای استخدام در کروز ارسال کنند.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» این شرکت در اطلاعیه ای اعلام کرده است به صورت آنلاین در نمایشگاه مجازی کار اقدام به دریافت درخواست همکاری با مهندسان، نخبگان و متخصصان علاقمند به فعالیت در حوزه صنعت خودرو می کند.

بزرگترین و پیشرفته ترین قطعه ساز کشور در راستای افزایش سهم خود در نهضت بومی سازی قطعات خودرو، با حضور در هفتمین نمایشگاه آنلاین کار، از تمامی متخصصان و مهندسانی که در زمینه طراحی و ساخت قطعات پیشرفته خودرو تجربیات یا علاقه مندی دارند دعوت به همکاری کرده تا از طریق غرفه آنلاین این شرکت، نسبت به ارسال مشخصات و رزومه خود  و استخدام در کروز اقدام کنند.

گفتنی است هفتمین نمایشگاه آنلاین کار از ابتدای شهریور آغاز شده و تا انتهای این ماه ادامه دارد که غرفه آنلاین کروز در چهار رده شغلی جذب نیروی انسانی دارد و متقاضیان می توانند با مراجعه به غرفه این شرکت از طریق تارنمای تلنت کوچ، رزومه ی مطابق با تخصص خود را برای استخدام در کروز ارسال کنند.

گفتنی است صنایع تولیدی کروز در وب سایت خودرو درباره فعالیتش نوشته است:

«شرکت کروز از بدو پیدایش خود در سال ۱۳۶۱ تا حال حاضر که بیش از ۱۲۰۰۰ نفر پرسنل دارد، استراتژی مشخصی را به عنوان مبنای کار خود در نظر داشته است: تامین قطعات و سیستم های با کیفیت و مطمئن جهت بر آورده کردن نیازهای صنایع کشور، همگام با استفاده از فرصتهای موجود جهت نفوذ به بازارهای صادراتی خارجی.به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده قطعات خودرو کشور، این وظیفه ماست که کیفیت و قابلیتهای خودرو های تولید شده در ایران را بهبود دهیم. جهت نیل به این هدف، ما بطور مستمر پروژه ها و فعالیتهای جدیدی را در دستور کار خود قرار می دهیم تا بتوانیم رانندگی را به تجربه ای لذت بخش و ایمن برای همه خریداران خودرو تبدیل کنیم. ما بواسطه ارتباطات تجاری و فنی رو به گسترش خود با بزرگترین شرکتهای تولید کننده قطعات خودرو در جهان، می توانیم با استفاده از فن آوری های نوین، محصولات نوآورانه خود را جهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریانمان با بهترین قیمت عرضه کنیم.مهمترین ارزشهای سازمانی شرکت کروز عبارتند از: صداقت، خلاقیت، سخت کوشی و اخلاق و بواسطه آنها، ما برآنیم که کیفیت زندگی کارکنان مان،جایگاه رقابتی شرکت مان و توان فنی صنعت خودرو ایران را به سطح بالاتری ارتقاء دهیم.»

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

سایر نظرات

  • محسن بیگی | ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۰۸ ب٫ظ

    سلام بنده ۳۴ سال سن دارم میخوام شرکت کروز استخدام بشم چکار باید کنم مدرک دیپلم دارم

  • محسن بیگی | ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۰۹ ب٫ظ

    سلام بنده ۳۴ سال سن دارم میخوام شرکت کروز استخدام بشم چکار باید کنم مدرک دیپلم دارم دنبال کارم کارگر ساده هستم