شرایط پیش‌فروش کامیونت‌های جک +قیمت

شرایط پیش‌فروش کامیونت‌های جک +قیمت

چهارشنبه - 12 شهریور 1399

پیشرانه- آرین پارس موتور از پیش‌فروش کامیونت‌های جک با تغییرات جدید از دوشنبه ۱۷ شهریورماه خبر داد.

پیشرانه- آرین پارس موتور از پیش‌فروش کامیونت‌های جک با تغییرات جدید از دوشنبه ۱۷ شهریورماه خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده کامیونت ۶ تن جک باقیمت ۷۵۰ میلیون تومان، کامیونت ۸.۵ تن باقیمت ۷۸۰ میلیون تومان و کامیونت ۹ تن باقیمت ۸۲۹ میلیون تومان پیش‌فروش خواهد شد.

کامیونت‌های جک که پیش‌تر توسط آرین دیزل به‌صورت وارداتی به کشور عرضه می‌شدند به‌تازگی در مجتمع صنعتی آرین پارس موتور به تولید می‌رسند و قرار است در سه مدل از دوشنبه ۱۷ شهریورماه پیش‌فروش این کامیونت‌ها آغاز شود.

گفتنی است کامیونت‌های جک در نسخه جدید از پیشرانه ۱۵۴ اسب بخاری دیزلی بهره می‌برند و حجم مخزن سوخت آن‌ها به ۲۱۰ لیتر افزایش پیداکرده است. در بخش ایمنی، امکانات قابل‌توجه و تکنولوژی‌های مدرنی به خانواده کامیونت‌های جک افزوده‌شده است که از آن جمله می‌توان به سیستم کنترل الکترونیکی پایداری ESC، سیستم کنترل حرکت بین خطوط LDWS و سیستم ترمز اضطراری EBS در کنار ترمز ABS اشاره کرد.

کامیونت‌های جدید سری N جک در سه مدل مختلف و با ظرفیت‌های ۶ تن، ۸.۵ تن و ۹ تن به بازار عرضه خواهد شد، این در حالی است که قبلاً تناژهای ۸.۵ و ۹ تن در سبد این شرکت وجود نداشت و به‌تازگی این ظرفیت‌ها اضافه‌شده‌اند. با نگاهی به ابعاد و اندازه و مشخصات فنی و امکانات رفاهی کامیونت‌های مذکور، متوجه خواهید شد که هر سه مدل عرضه‌شده ازنظر امکانات یکسان هستند و تنها در تناژ و ظرفیت بار متفاوت هستند.

تمامی نسخه با ظرفیت‌های متنوع ذکرشده امکانات نسبتاً خوبی با توجه به سگمنت و قیمت در اختیار شما قرار خواهد داد که از مهم‌ترین تجهیزات آن می‌توان به رادیوپخش USB و کنترل آن بر روی غربیلک فرمان، کروز کنترل، کاتالیست اگزوز، شیشه‌بالابر برقی، صندلی دونفره شاگرد، مه شکن‌های عقب، چراغ‌های مخصوص روز جلو، فرمان قابل تنظیم در چهار جهت، کپسول آتش‌خاموش‌کن، قفل مرکزی، لاستیک‌های تیوبلس، روکش‌های پارچه‌ای صندلی و همچنین سیستم هشدار انحراف از مسیر LDSW اشاره داشت. به‌عنوان یک آپشن قابل سفارش هم مشتریان می‌توانند بر روی کامیونت‌های خود تاخوگراف را داشته باشند.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟