پیش فروش سایپا

شرایط فروش اقساطی سایپا برای فردا ۱۱ شهریور اعلام شد

یکشنبه - 10 شهریور 1398

پیشرانه- گروه خودروسازی از آغاز فروش دوباره نقد و اقساط محصولات این شرکت از فردا دوشنبه ۱۱ شهریورماه خبر داد.

پیشرانه- شرایط فروش اقساطی سایپا گروه خودروسازی ا از فردا دوشنبه ۱۱ شهریورماه دوباره آغاز خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت خبری پیشرانه در طرح جدید اعلام‌شده از سوی سایپا خودرو ساینا در ۲ مدل رینگ فولادی و رینگ آلومینیومی به‌صورت نقدی فروخته می‌شود.

همچنین تیبا و ساینا در دو مدل رینگ فولادی و رینگ آلومینیومی و سایپا ۱۵۱ در این طرح به‌صورت اقساطی عرضه خواهند شد.

در شرایط فروش اقساطی سایپا که از سوی شرکت اعلام‌شده قیمت نقدی خودرو ساینا دنده با رینگ فولادی را ۵۵ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان و قیمت خودرو ساینا دنده‌ای با رینگ آلومینیومی را ۵۸ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان تعیین‌شده است.

اما سایپا همچون دفعات قبل فروش اقساطی نیز برای محصولات خود در نظر گرفته است. بر این اساس خودرو تیبا SX رینگ فولادی با پیش‌پرداخت ۳۹ میلیون و ۴۲۸ هزار و ۱۱۷ تومان فروخته می‌شود. سایپا در ضمن اعلام کرده است برای خریداران این خودرو ۵ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته است که طی ۳ فقره چک به فواصل ۴ ماه و با مبلغ یک‌میلیون و ۹۸۷ هزار و ۱۰۰ تومان از خریدار گرفته خواهد شد.

بر اساس این گزارش خودرو تیبا SX رینگ آلومینیومی نیز با پیش‌پرداخت ۴۲ میلیون و ۴۲۸ هزار و ۱۱۷ تومان فروخته می‌شود. سایپا اعلام کرده برای خریداران این خودرو نیز ۵ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته است که طی ۳ فقره چک به فواصل ۴ ماه و با مبلغ یک‌میلیون و ۹۸۷ هزار و ۱۰۰ تومان از خریدار گرفته خواهد شد.

خودرو ساینا دنده‌ای رینگ آلومینیومی نیز در این طرح سایپا فروخته می‌شود. بر اساس اعلام سایپا برای خرید این خودرو پیش‌پرداخت ۵۰ میلیون و ۲۷۴ هزار و ۷ تومان در نظر گرفته‌شده. سایپا اعلام کرده است برای خریداران این خودرو ۱۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته که طی ۳ فقره چک به فواصل ۴ ماه و با مبلغ ۳ میلیون و ۹۷۴ هزار و ۱۰۰ تومان از خریدار گرفته خواهد شد.

خودرو ساینا دنده‌ای رینگ فولادی نیز در این طرح سایپا به‌صورت اقساط فروخته می‌شود. بدین‌صورت که خریدار می‌بایست ۵۱ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۱۱۷ تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت به سایپا بپردازد. سایپا اعلام کرده برای خریداران این خودرو نیز ۵ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته است که طی ۳ فقره چک به فواصل ۴ ماه و با مبلغ یک‌میلیون و ۹۸۷ هزار و ۱۰۰ تومان از خریدار گرفته خواهد شد.

آخرین خودرویی که در این طرح به‌صورت اقساطی فروخته می‌شود سایپا ۱۵۱ است. بدین‌صورت که ۳۶ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۲۱۹ تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت در نظر گرفته‌شده است. همچنین برای خرید این خودرو ۴ میلیون تومان وام در نظر گرفته‌شده است که طی ۳ فرقه چک با فواصل ۴ ماه و با رقم یک‌میلیون و ۵۸۹ هزار و ۷۰۰ تومان از خریدار گرفته خواهد شد.

گفتنی است شرایط فروش اقساطی سایپا به‌صورت روزانه اعلام می‌شود و هرروز ساعت ۱۰ صبح از طریق وب‌سایت شرکت در دسترس خواهد بود.

شایان‌ذکر است جدول اعلام‌شده از سوی سایپا به شرح زیر است.

شرایط فروش اقساطی سایپا برای 11 شهریور

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟