فروش اینترنی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو آغاز می‌شود

دوشنبه - 11 شهریور 1398

پیشرانه- گروه صنعتی ایران‌خودرو از آغاز فروش اقساطی ۲ خودرو دنا پلاس و سمند ال ایکس EF7 بنزینی خبر داد.

پیشرانه- فروش اقساطی ایران خودرو چهارشنبه با فروش  ۲ خودرو دنا پلاس و سمند ال ایکس EF7 بنزینی دوباره آغاز می شود.

به گزارش وب سایت خبری پیشرانه در جدیدترین اطلاعیه فروش اقساطی ایران خودرو آمده است، چهارشنبه ۱۳ شهریور ساعت ۱۱ صبح وب‌سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو برای فروش ۲ محصول این شرکت فعال خواهد شد.

فروش اقساطی دنا پلاس

بر اساس اعلام ایران‌خودرو محصول دنا پلاس باقیمت مصوب ۱۱۰ میلیون و ۹۳۴ هزار و ۴۰۰ به‌صورت اعتباری فروخته می‌شود. از این رقم ۹۰ درصد یعنی ۱۰۰ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت از خریدار گرفته خواهد شد.

همچنین یک فقره چک به مبلغ ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به تاریخ ۱۵ شهریور ۹۹ از خریدار گرفته می‌شود.

درباره دنا پلاس اگر بخواهیم بگوییم دنا روی پلتفرم پژو ۴۰۵ طراحی‌شده و پس از سال‌ها از معرفی اولیه این خودرو، بالاخره روی خط تولید ایران‌خودرو رفت.  این خودرو از موتور EF7 1700 سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند حداکثر قدرت ۱۱۴ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۱۵۵ نیوتن‌متر در ۵۰۰۰ دور در دقیقه را تولید کند.

فروش اقساطی سمند ال ایکس EF7 بنزینی

از سوی دیگر خودرو سمند ال ایکس EF7 بنزینی نیز در این طرح فروخته می‌شود. این خودرو باقیمت مصوب ۶۹ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۴۰۰ به‌صورت اعتباری فروخته می‌شود. از این رقم ۹۰ درصد یعنی ۶۳ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت از خریدار گرفته خواهد شد.

همچنین یک فقره چک به مبلغ ۸ میلیون و ۹۵۷ هزار تومان به تاریخ ۱۵ شهریور ۹۹ از خریدار گرفته می‌شود.

این خودرو نیز به‌عنوان خودرو ملی ایران‌خودرو در سال ۱۳۸۸ طراحی شد. سمند ال ایکس EF7 بنزینی از یک موتور ۱۷۰۰ سی‌سی چهار سیلندر با ۱۶ سوپاپ بهره می برد و می‌تواند حداکثر قدرت ۱۰۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۱۳۶ نیوتن‌متر در ۳۵۰۰ دور در دقیقه را تولید کند

گفتنی است موعد تحویل خودرو نیز ۳۰ روز بعد از تاریخ ارائه و تائید نهایی چک‌ها خواهد بود.

جدول فروش اقساطی ایران خودرو به شرح زیر است.

فروش اقساطی ایران خودرو 13 شهریور

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟