ساینا

فروش اقساطی ساینا با وام ۲۵ میلیون تومانی

چهارشنبه - 13 شهریور 1398

پیشرانه-شرکت سایپا شرایط فروش اقساطی خودرو ساینا را تغییر داد.

پیشرانه-شرکت سایپا در نظر دارد خودرو ساینا را با شرایط ویژه ای به مشتریان عرضه کند.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» گروه خودروسازی سایپا درحالی که در اطلاعیه امروز صبح خود تسهیلات تعیین شده برای فروش اقساطی ساینا دنده ای رینگ آلومینیومی را ۱۰ میلیون تومان عنوان کرده بود، ساعاتی پیش اعلام کرد در طرح فروش اقساطی این شرکت که فردا آغاز خواهد شد میزان وام قابل استفاده برای خرید این خودرو با ۱۵ میلیون تومان افزایش به ۲۵ میلیون تومان رسیده است.

آن طور که گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده است فروش این خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی به صورت محدود بوده و به نظر می رسد امکان دارد در فروش های آتی این شرکت میزان وام خودرو ساینا با رینگ آلومینومی به هممان عدد ۱۰ میلیون تومان بازگردد.

بر اساس این گزارش در طرح فروش اقساطی ساینا قیمت خودرو ۵۸ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان تعیین شده است. سایپا در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده است ۲۵ میلیون تومان وام در نظر گرفته شده برای این خودرو در سه چک به فواصل چهار ماه یا چهار چک به فواصل چهار ماه و یا ۶ چک به فواصل چهار ماه از خریداران باز پس گرفته خواهد شد.

خودرو ساینا از یک موتور ۴ سیلندر با ۸ سوپاپ استفاده می‌کند که با حجم موتور ۱۵۰۰ سی‌سی می‌تواند ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتون متر گشتاور تولید کند. گیربکس این خود ۵ دنده دستی است که به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

فروش اینترنتی تعداد محدودی خودرو ساینا با شرایط ویژه اعتباری در روز پنجشنبه مورخ چهاردم شهریور ماه راس ساعت ۱۰ صبح به شرح جدول زیر فعال خواهد شد.

فروش اقساطی ساینا

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟