فروش اینترنی ایران خودرو

طرح تبدیل جدید محصولات ایران‌خودرو اعلام شد +جدول

یکشنبه - 17 شهریور 1398

پیشرانه- گروه صنعتی ایران خودرو طی اطلاعیه ای طرح تبدیل ۲ خودرو سمند دوگانه‌سوز و اچ ۳۰ کراس اتوماتیک را اعلام کرد.

پیشرانه- گروه صنعتی ایران خودرو طی اطلاعیه ای طرح تبدیل محصولات ایران‌ خودرو برای ۲ خودرو خودرو سمند دوگانه‌سوز و اچ ۳۰ کراس اتوماتیک  که تحویل آنها به تعویق افتاده و علاقه مند به تبدیل خودرو ثبت نامی خود هستند را اعلام کرد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه»در طرح تبدیل محصولات ایران‌ خودرو آمده است: خریداران خودرو سمند EF7 دوگانه سوز که تحویل خودرو ثبت نامی آنها به تعویق افتاده است در صورت علاقه می توانند خودرو خود را با سمندEF7 بنزینی تعویض کنند.

ایران خودرو همچنین اعلام کرده است این طرح برای خریداران نقدی و اعتباری فعال خواهد بود.

این شرکت همچنین اعلام کرده است آن دست از خریداران خودرو اچ ۳۰ کراس اتوماتیک نیز که که تحویل خودرو ثبت نامیشان به تعویق افتاده است در صورت علاقه می توانند خودرو خود را با خودرو پارس اتوماتیک تعویض کنند

گروه صنعتی ایران خودرو همچنین تاکید کرده است طرح تبدیل محصولات ایران‌ خودرو مختص به خریدارانی است که از یک سو تکمیل وجه آنها در سیستم ثبت شده باشد و از سوی دیگر تحویل خودرو آنها نیز معوق شده باشد.

همچنین این شرکت اعلام کرده است تحویل این خودروها به صورت ۳۰ روزه و کاملا اختیاری خواهد بود.

بر اساس این گزارش ایران خودرو هفته گذشته نیز طرح تبدیل محصولات ایران‌خودرو را برای خریداران خودرو دنا، تندر پلاس دستی، دناپلاس توربو، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، اچی ۳۰ کراس اتوماتیک و پارس دوگانه‌سوز نیز که تحویل خودر آنها معوق شده بود را اعلام کرده بود.

گفتنی است جدول طرح تبدیل جدید محصولات ایران خودرو به شرح زیر است.

طرح تبدیل محصولات ایران خودرو

طرح تبدیل محصولات ایران خودرو

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟