تولید 300 هزار دستگاه خودرو

تولید ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو را نهایی می‌کنیم

سه شنبه - 14 بهمن 1399

پیشرانه – تولید ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری در سال، برنامه‌ای است که گروه بهمن قصد دارد ظرف سه تا پنج سال آینده به آن دست پیدا کند.

پیشرانه – تولید ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری در سال، برنامه‌ای است که گروه بهمن قصد دارد ظرف سه تا پنج سال آینده به آن دست پیدا کند.

بیوک علی مرادلو – مدیرعامل گروه بهمن –  در گفت و گو با «پیشرانه»، اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین اولویت‌هایی که گروه بهمن آن را دنبال می‌کند، توسعه زیرساخت‌های کارخانه و افزایش تعداد محصولات و البته تیراژ آنهاست. در این راستا استفاده از ظرفیت قطعه سازان ایرانی یک اولویت مهم به شمار می‌رود و تمامی برنامه‌ها به منظور استفاده از این ظرفیت چیده شده است.

وی با بیان اینکه تلاش بهمن این است که در قراردادهای جدید کمترین وابستگی را به شرکت‌های خارجی داشته باشد، توضیح داد: ما از سویی افزایش ۳۰۰ درصدی ظرفیت کارخانه‌های بهمن را در دستور کار قرار داده‌ایم و از سوی دیگر برنامه داریم، تولید ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری در سال را در یک برنامه سه تا پنج ساله نهایی کنیم و در این برنامه‌ها تلاش می‌شود تا حد امکان استفاده از قطعات تولید شده در داخل در دستور کار قرار گیرد.

به گفته علی مرادلو، هرچه تولید بیشتر شود و در محصولات جدید جای پای قطعه سازان داخلی محکم‌تر شود، آنها انگیزه بیشتری برای فعالیت و رشد تولید دارند و این اهداف در سال‌های آینده از سوی بهمن با جدیت دنبال می‌شود.

مدیرعامل گروه بهمن درباره برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت در ماه‌ها و سال‌های پیش‌رو نیز تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی بهمن حضور در بازارهای صادراتی است. ما در حال حاضر موتور سیکلت‌های خود را صادر می‌کنیم اما صادرات خودروهای تجاری نیز در دستور کار خواهد بود. در کنار آن بهمن سرمایه گذاری بر روی ساخت موتور را نیز کلید زده و راه اندازی خط دوم رنگ نیز از دیگر برنامه‌های شرکت است.

او اضافه کرد: بهمن خودروهای دیگنیتی و فیدیلیتی را تا پایان سال به بازار عرضه می‌کند و کامین هشت تن شیلر نیز دیگر محصول جدید شرکت خواهد بود و تلاش می‌شود در سال‌ آینده، محصولات جدید دیگری نیز به بازار عرضه شود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟