فروش اقساطی خودروهای سایپا

فروش اینترنتی خودروهای سایپا آغاز شد

سه شنبه - 26 شهریور 1398

پیشرانه- سایپا شرایط فروش اینترنتی جدید برخی محصولات خود را به صورت نقدی و اعتباری اعلام کرد.

پیشرانه- سایپا شرایط فروش اینترنتی جدید برخی محصولات خود را به صورت نقدی و اعتباری اعلام کرد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» در اطلاعیه فروش اینترنتی خودروهای سایپا آمده است، خودرو تیبا صندوق‌دار رینگ آلومینیمی باقیمت ۴۶ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان و تیبا صندوق‌دار رینگ فولادی باقیمت ۴۳ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان به‌صورت نقدی و با تحویل ۳۰ روزه فروخته می‌شود.

این شرکت همچنین اعلام کرده است این ۲ خودرو به‌صورت اعتباری نیز واگذار خواهد شد. بر اساس اعلام سایپا  پیش‌پرداخت خودرو تیبا با رینگ آلومینیومی ۴۲ میلیون و ۴۲۸ هزار و ۱۱۷ تومان و پیش‌پرداخت تیبا رینگ فولادی ۳۹ میلیون ۴۲۸ هزار رو ۱۱۷ تومان خواهد بود.این ۲ خودرو از ۵ میلیون تومان وام بهره می‌برند که برای بازپرداخت ۳ چک به فاصله ۴ ماه و به مبلغ یک‌میلیون و ۹۸۷ هزار و ۱۰۰ تومان از خریدار گرفته خواهد شد.

از سوی دیگر همچون همیشه خودرو سایپا ۱۵۱ نیز باقیمت مصوب ۴۰ میلیون و ۳۱۳ هزار تومان فروخته در طرح فروش اینترنتی خودروهای سایپا خواهد شد که از این رقم ۳۶ میلیون ۹۵۷ هزار و ۲۱۹ به‌صورت نقدی و ۴ میلیون تومان که طی سه فقره چک به فاصله ۴ ماه و مبلغ یک‌میلیون و ۵۸۹ هزار و ۷۰۰ تومان خواهد بود از خریدار گرفته خواهد شد.

سایپا همچنین اعلام کرده است خودرو وانت نیسان بنزین سوز نیز باقیمت مصوب ۷۰ میلیون و ۱۳۵ هزار تومان به‌صورت نقدی و تحویل ۳۰ روزه واگذار خواهد شد.

بر اساس این گزارش این طرح سایپا امروز ساعت ۱۰ صبح و در وب‌سایت خرید اینترنتی گروه خودروسازی سایپا فعال و تا اتمام ظرفیت تعیین‌شده ادامه خواهد شد.

جدول اعلام شده فروش اینترنتی خودروهای سایپا به شرح زیر است.

فروش اینترنتی خودروهای سایپا

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟