ساینا

شرایط فروش اعتباری سایپا ویژه نخستین روز پاییز اعلام شد

یکشنبه - 31 شهریور 1398

پیشرانه- گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش نقدی و اعتباری برخی محصولات خود را برای یک مهرماه نخستین روز پاییز اعلام کرد.

پیشرانه- گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش نقدی و اعتباری برخی محصولات خود را برای یک مهرماه نخستین روز پاییز اعلام کرد.

به گزارش وب‌سایت خبری پیشرانه در طرح جدید سایپا خودرو کامیونت نیسان بنزین سوز، آن‌هم با لاستیک رادیال باقیمت نقدی ۷۰ میلیون و ۱۳۵ هزار تومان فروخته می‌شود.

سایپا همچنین اعلام کرده است ۳ خودرو سایپا ۱۵۱ (وانت سایپا)، تیبا رینگ فولادی و تیبا رینگ آلومینیومی نیز به‌صورت اقساطی فروخته خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است قیمت خودرو سایپا ۱۵۱ ۴۰ میلیون و ۳۱۳ هزار تومان، خودرو تیبا رینگ فولادی ۴۳ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان و تیبا رینگ آلومینیومی ۴۶ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان خواهد بود.

البته برای خرید وانت سایپا ۴ میلیون تومان و برای ۲ خودرو دیگر ۵ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته است.

همچنین سایپا اعلام کرده است در طرح فروش اعتباری سایپا تسهیلات اعطاشده برای خرید این ۳ خودرو در ۳ چک به فاصله ۴ ماه از خریداران باز پس گرفته خواهد شد.

گفتنی است اعتبار تخصیص داده‌شده به خودرو سایپا ۱۵۱ از سوی لیزینگ پارسیان و اعتبار تخصیص داده‌شده به ۲ مدل خودرو تیبا از سوی لیزینگ رایان سایپا تأمین اعتبارشده است.

شایان‌ذکر است در این ثبت‌نام محدودیت کد ملی براي ثبت‌نام در طرح فروش اعتباری سایپا وجود دارد (هر کد ملی یک دستگاه).

همچنین جهت متقاضیان محترم خرید خودرو که از ابتداي سال ۹۷ نسبت به ثبت‌نام یک دستگاه خودرو از محصولات گروه سایپا اقدام کرده‌اند، امکان ثبت‌نام در این شرایط فراهم نخواهد بود.

در ضمن در روش فروش فوري اعتباري از محل لیزینگ رایان سایپا، مبلغ مالیات بر ارزش‌افزوده و بسته گارانتی بدنه پایه در پرداخت نقدي مشتري محاسبه و اخذشده و در روش فروش فوري اعتباري از محل لیزینگ پارسیان، مبلغ مالیات بر ارزش‌افزوده در چک اول و بسته گارانتی بدنه پایه در پرداخت نقدي مشتري محاسبه و گرفته خواهد شد.

گفتنی است جدول فروش اعتباری سایپا به شرح زیر است.

شرایط فروش اعتباری سایپا

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟