قیمت پراید در 16 فروردین

قیمت پراید در ۱۶ فروردین

دوشنبه - 16 فروردین 1400

پیشرانه – بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت پراید در ۱۶ فروردین تغییرات جدیدی داشته و قیمت پراید ۱۱۱ به ۱۲۷ میلیون تومان رسیده است.

پیشرانه – بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت پراید در ۱۶ فروردین تغییرات جدیدی داشته و قیمت پراید ۱۱۱ به ۱۲۷ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» چند روز پس از آغاز دوباره خرید و فروش‌‌ها در بازار خودرو، تغییر و تحولات قیمتی نیز مجددا کلید خورده و بررسی قیمت پراید در ۱۶ فروردین نشان می‌دهد که در این بخش نیز جابجایی‌هایی دیده می‌شود.

قیمت‌های منتشر شده از بازار آزاد خودرو نشان از آن دارد که پراید۱۱۱ مدل ۹۹ به ۱۲۷ میلیون تومان رسیده تا همچنان گران‌ترین پراید بازار باشد.

قیمت پراید ۱۳۱ مدل۹۹ نیز به ۱۰۸ میلیون تومان رسیده و پراید ۱۳۲ تولید۹۸ نیز با قیمت ۱۱۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

پراید ۱۵۱ تولید سال۹۹، ۱۰۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده و پراید ۱۵۱پلاس نیز ۱۱۸ میلیون تومان خرید و فروش شده است.

در بازار پرایدهای کارکرده نیز پراید ۱۳۲ تولید سال ۹۷ با کارکرد ۴۵ هزار کیلومتر، ۹۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده و پراید ۱۳۱ مدل ۹۸ با کارکرد ۵۰ هزار کیلومتر نیز ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

یک دستگاه پراید ۱۵۱ تولیدی سال ۹۸ با ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد نیز ۹۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

آخرین قیمت ال ۹۰ در بازار

بررسی قیمت ال۹۰ در بازار نیز نشان می‌دهد که این خودرو همچنان در دامنه ۳۰۷ تا ۴۱۵ میلیون تومان نرخ گذاری شده است.

رنو پارس تندر مدل ۹۸ در بازار ۳۰۷ میلیون تومان قیمت گذاری شده و رنو تندرE20 مدل ۹۸ نیز ۳۱۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

رنو تندر۹۰ پلاس اتوماتیک نیز به عنوان گران قیمت‌ترین خودرو از این مدل در بازار، در ۱۶ فروردین امسال، ۴۱۵ میلیون تومن قیمت خورده که البته تولید این خودرو به سال ۹۸ باز می‌گردد.

رنو پارس تندر تولید سال ۹۹ نیز ۳۲۵ میلیون تومان و رنو تندر E20  تولید سال۹۹ نیز ۳۳۵ میلیون تومانی قیمت گذاری یا معامله شده است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟