فروش ویژه جک S3

فروش ویژه جک S3 کرمان موتور

چهارشنبه - 18 فروردین 1400

پیشرانه – فروش ویژه جک S3 کرمان موتور از روز ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و متقاضیان تا پایان فروردین ماه برای خرید این خودرو امکان ثبت نام دارند.

پیشرانه – فروش ویژه جک S3 کرمان موتور از روز ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و متقاضیان تا پایان فروردین ماه برای خرید این خودرو امکان ثبت نام دارند.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» بر اساس شرایطی که از سوی کرمان موتور اعلام شده در این دوره از فروش ویژه جک S3 امکان خرید نقدی و اقساطی این خودرو وجود دارد و برای خرید اقساطی در سه دوره یک، دو و سه ساله امکان ثبت نام وجود دارد.

کرمان موتور قیمت این خودرو را ۴۹۹ میلیون تومان اعلام کرده و برای فروش نقدی، متقاضیان باید در یک قسط تمام مبلغ خودرو را بپردازند. در این شرایط سند به شکل قطعی منتقل می‌شود و دیگر در رهن نخواهد ماند.

در برنامه اقساطی فروش ویژه جک S3 پیش پرداخت برای هر سه دوره، ۲۵۰ میلیون تومان پیش پرداخت در نظر گرفته شده و بسته به انتخاب دوره‌های سه گانه مبلغ و تعداد اقساط متفاوت خواهد بود.

در برنامه ۱۲ ماهه، متقاضیان باید در چهار قسط ۶۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی با شرکت تسویه کنند. در برنامه دو ساله، هشت قسط ۳۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی و در برنامه سه ساله، ۱۲ قسط قسط ۲۵ میلیون و ۳۹۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

مدل این خودروها ۱۴۰۰ خواهد بود و شرکت اعلام کرده در ۴۵ روز کاری ماشین‌ها را تحویل خواهد داد. همچنین در صورت تاخیر در تحویل خودرو ماهیانه یک درصد از قسط کم می‌شود. همچنین در این دور از فروش خودروها در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهند شد.

کرمان موتور اعلام کرده که اقساط به صورت چک و در تاریخ‌های سه ماه یک بار دریافت می‌شود و موعد نخستین چک ۲۰ مرداد امسال خواهد بود. همچنین سند تا پایان اقساط، در گرو شرکت باقی می‌ماند و پس از تسویه آخرین چک، سند آزاد می‌شود.

خودروها بدون بیمه بدنه واگذار نمی‌شود و هزینه آن به مبلغ اقساط اضافه می‌شود. همچنین هزینه عوارض، مالیات، بیمه شخص ثالث و مالیات بر ارزش افزوده بر عهده مشتری خواهد بود.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟