محدودیت‌ تردد در شهرهای قرمز

جزییات محدودیت‌ تردد در شهرهای قرمز اعلام شد

جمعه - 20 فروردین 1400

پیشرانه-دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا آخرین جزییات محدودیت‌ تردد در شهرهای قرمز و نارنجی را تشریح کرد.

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا آخرین جزییات محدودیت‌ های تردد در شهرهای قرمز و نارنجی را تشریح کرد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» حسین قاسمی درباره روند اعمال محدودیت‌ تردد در شهرهای قرمز گفت: در مورد تردد خودروهای شخصی نیز در شهرهای قرمز ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی از شهرهای قرمز به دیگر شهرهای کشور ممنوع است.

او ادامه داد: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای قرمز نیز ممنوع است همچنین تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح در سطح شهر ممنوع است (به استثنای خودروهای مجاز به تایید فرمانداری).

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا در بخش دیگری از صحبت های خود درباره شهرهای نارنجی نیز گفت: برای این شهرها  فعالیت ادارات و کارکنان دستگاهها و سازمان های موضوع ماده۲ قانون مدیریت بحران )به استثنای نیروهای مسلح  کاهش حضور تا یک سوم کارکنان دستگاه های ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با خدمات اساسی در محل کار با تشخیص بالاترین مقام مسئول دستگاه و کاهش حضور کارکنان سایر دستگاهها به میزان یک دوم اعمال خواهد شد و لغو ماموریتهای اداری غیر ضرور؛ برگزاری جلسات با رعایت الزامات در فضای سربسته (حداکثر ۲۰ نفر) اجرایی خواهد شد.

منبع: ایسنا

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟