ایران دوچرخ آرمان موسوی

نتیجه مذاکرات با شرکت‌های خارجی معتبر به‌زودی اعلام می‌شود

سه شنبه - 7 اردیبهشت 1400

پیشرانه- مدیرعامل ایران دوچرخ در پاسخ به سؤال پیشرانه درباره مذاکره با شرکت‌های معتبر خارجی گفت: با همه موتورسیکلت‌سازان معتبر دنیا مذاکرات انجام‌شده و نتیجه این مذاکرات امسال مشخص و شاهد عرضه محصولات جدید به بازار خواهیم بود.

پیشرانه- مدیرعامل ایران دوچرخ در پاسخ به سؤال پیشرانه درباره مذاکره با شرکت‌های معتبر خارجی گفت: با همه موتورسیکلت‌سازان معتبر دنیا مذاکرات انجام‌شده و نتیجه این مذاکرات امسال مشخص و شاهد عرضه محصولات جدید به بازار خواهیم بود.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» آرمان موسوی همچنین با اشاره به اینکه مشکل اصلی ما و همه شرکت‌ها تحریم‌ها است افزود: توانستیم برخی تحریم‌ها را دور بزنیم اما همچنان به دلیل تحریم در انتخاب محصولات به‌روز از برند های مختلف مشکل‌داریم.

وی همچنین ادامه داد: نوسان بالای نرخ ارز و تورم بالا هم یکی دیگر از چالش‌های جدی شرکت بوده است و امیدواریم سیستم بانکی در این زمینه کمک کند.

موسوی در ادامه با اشاره به اینکه این شرکت قدیمی‌ترین سازنده موتورسیکلت در ایران است گفت: در سال‌های اخیر بازار فروش شرکت از موتورسیکلت‌های کار به سمت موتورسیکلت‌های برقی و الکتریکی سوق داده‌شده است.

به گفته مدیرعامل ایران دوچرخ نمایشگاه این شرکت تا پایان اردیبهشت‌ماه در یکی از مناطق تجاری شرق تهران افتتاح می‌شود.

آرمان موسوی در بخش دیگری نیز در خصوص شروع به کار پلتفرم آنلاین خرید موتورسیکلت از سوی ایران دوچرخ نیز گفت: پلتفرم فروش آنلاین این شرکت به دلیل پاندمی ویروس کرونا به‌زودی آغاز به کار می‌کند.

وی در ادامه افزود: این پلتفرم که به‌زودی رونمایی خواهد شد به علت محدودیت‌های موجود در حوزه پلاک گذاری موتورسیکلت در فاز نخست در تهران آغاز به کار می‌کند و در آینده نزدیک ارائه سرویس به تمام کشور نیز آغاز می‌شود.

وی همچنین ادامه داد: اگر مطالعات به نتیجه برسد یک تعمیرگاه خوب و مجهز و درشان مشتریان در سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی می‌کنیم.

مدیرعامل ایران دوچرخ با اشاره به اینکه ایران دوچرخ یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده موتورسیکلت در ایران است که امروز با سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته توانسته بازار فروش خود را توسعه دهد تصریح کرد: در تولید محصولات جدید به سمت عرضه موتورسیکلت‌های برقی به بازار رفته‌ایم و برای سال ۱۴۰۰ سبد محصولات گسترده‌تری در نظر گرفته‌شده است.

موسوی درباره برنامه‌های صادراتی این شرکت نیز گفت: محدودیت‌های زیادی در حوزه صادرات موتور سیلکت وجود دارد اما همچنان مزیت‌های صادراتی برای آن وجود دارد

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟