مكث موتور

مكث موتور بال آسيايی ماموت خودرو

شنبه - 8 خرداد 1400

پیشرانه- ماموت خودرو پس از مدت‌ها سکوت، شرکت مکث موتور را جهت تولید و ارائه محصولات آسیایی و چینی خود معرفی کرد.

پیشرانه- ماموت خودرو پس از مدت‌ها سکوت، شرکت مكث موتور را جهت تولید و ارائه محصولات آسیایی و چینی خود معرفی کرد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» بر اساس اطلاعاتي كه به دست ما رسيده، شرکت مکث موتور به‌عنوان زیرمجموعه ماموت خودرو نماینده رسمی فولکس‌واگن آلمان باهدف توسعه بازار و پاسخ به تقاضای طیف گسترده‌تری از هم‌وطنان قرار است در همکاری با تولیدکنندگان برتر و کیفی‌ساز آسیایی و چینی، در کلاس‌های متنوع خودرویی به تولید و عرضه خودرو اقدام کند.

اولین محصول این شرکت یعنی دایون V5 نيز كه قرار است با نشان و لوگوي اختصاصي مكث موتور عرضه شود یک پیکاپ دو دیفرانسیل با شاسی مستقل و قفل دیفرانسیل مکانیکي خواهد بود. پيشرانه خودرو دایون V5 محصول مكث موتور احتمالاً موتور ۲ لیتری توربو شارژ میتسوبیشی است که ۲۰۴ اسب بخار توان و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

طبق اطلاعات شرکت مادر، علاوه بر فاصله‌ محورهای عرضی و طولی بسیار مناسب كه هندلینگ خوبی را موجب می‌شود، حجم محفظه بار هم قابل‌توجه بوده و می‌تواند يك تن بار را حمل كند. ماموت خودرو که اعتبار خود را مدیون رعایت استانداردهای برتر جهانی، توجه به نیاز مشتریان، خدمات پس از فروش مناسب و اجرای تعهدات است توانست در شرایط اخیر بازار خودروی کشور همچنان نمایندگی غول خودروسازی جهان، فولکس‌واگن را حفظ کند.

با توجه به سابقه شرکت ماموت خودرو و اطلاعات واصله به نظر می‌رسد قرار است مکث موتور وجه تمایز و جسارت خود را نشان داده و با یک خودروی خاص، تابستانی داغ را برای حوزه خودرو رقم بزند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟