شرایط فروش محصولات ایران دوچرخ

شرایط فروش محصولات ایران دوچرخ اعلام شد

چهارشنبه - 12 خرداد 1400

پیشرانه- شرایط فروش محصولات ایران دوچرخ از روز سه‌شنبه ۱۸ خردادماه ویژه خریداران استان‌های تهران و قزوین اعلام شد.

پیشرانه- شرایط فروش محصولات ایران دوچرخ از روز سه‌شنبه ۱۸ خردادماه ویژه خریداران استان‌های تهران و قزوین اعلام شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» شرکت ایران دوچرخ در راستای پاسخ به نیاز مشتریان، عرضه مستقیم موتورسیکلت‌های تولیدی خود را به‌صورت نقدی – اینترنتی ویژه خردادماه آغاز می‌کند.

این شرایط فروش ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۱۸ خردادماه آغاز و تا ساعت ۱۶ روز چهارشنبه بیست و ششم خردادماه ادامه دارد. این ثبت‌نام برای عموم خریداران و فقط با کد پلاک استان‌های تهران و قزوین مجاز است.

شرکت ایران دوچرخ به‌عنوان بزرگ‌ترین کارخانه تولید دوچرخه و موتورسیکلت در کشور با همکاری فنی و تجاری شرکت‌های مشهور و بزرگی مانند پژوی فرانسه و یاماها موتور ژاپن در سال ۱۳۴۹ به‌منظور تولید انواع دوچرخه، موتورسیکلت گازی و دنده‌ای تأسیس شد. در حال حاضر این شرکت توانسته با ارائه محصولات متنوع و مطابق با نیاز روز بازار، سهم قابل‌توجهی از سبد خرید مشتریان را به خود اختصاص دهد.

شرکت ایران دوچرخ با ظرفیت سالانه ۱۲۰ هزار دستگاه انواع موتورسیکلت بنزینی و برقی، اولین شرکت تولیدکننده موتورسیکلت در ایران است. سابقه تأسیس شرکت ایران دوچرخ به سال ۱۳۴۹ بازمی‌گردد، به زمانی که این شرکت برای تولید انواع دوچرخه و موتورسیکلت گازی و دنده‌ای با همکاری فنی و تجاری شرکت‌های مشهور بزرگی چون پژو فرانسه و یاما‌ها موتور ژاپن تأسیس شد و پس از دو سال، بهره‌برداری از کارخانه‌های خود را در شهرک صنعتی البرز در نزدیکی قزوین آغاز کرد.

این شركت در زميني به مساحت ۲۵ هزار مترمربع واقع‌شده كه بر روي آن مجموعاً ۱۴ هزار و پانصد مترمربع سالن و ساختمان‌های اداري و خدماتي احداث‌شده است و امروزه با داشتن کارکنان مجرب و متخصص به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌ها تولید موتورسیکلت در ایران و یکی از مهم‌ترین صادرکنندگان به کشورهای همسایه مانند افغانستان، عراق و پاکستان است.

این شرکت امروزه با داشتن واحد تحقیقاتی، آزمایشگاه فیزیک و شیمی و سه خط مونتاژ، عملیات طراحی و تولید انواع موتورسیکلت را انجام می‌دهد ضمن اینکه بر اساس توانمندی‌های علمی و فنی از طرف موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران یکی از آزمایشگاه‌های مورداطمینان (آکرودیته) است.

این شرکت عنوان صادرکننده نمونه کشوری در سال ۱۳۸۷، تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در سال ۸۹ و عنوان واحد نمونه استاندارد توسط اداره استاندارد قزوین در سال ۱۳۹۲ را در لیست افتخارات خود دارد.

گفتنی است ایران دو چرخ امسال عرضه محصولات جدید را در برنامه کاری خود دارد. وترانو یکی از جدیدترین محصول این شرکت تولید و عرضه انبوه آن با مدل سال ۱۴۰۰ به بازار آغازشده است. این محصول جدید شرکت ایران دوچرخ در کلاس اسکوتر کلاسیک، با طراحی زیبا است که به مرحله تولید و عرضه رسیده است و دارای بدنه‌ای از جنس ABS و محکم و پیشرانه ۱۵۰ سی‌سی انژکتوری کامل است که تمام تست های آزمایشگاهی، عملیاتی و میدانی را با موفقیت گذرانده است.

صدای کم اگزوز، عدم لرزش در حرکت و مصرف سوخت پایین با مقدار ۲/۵ لیتر در یک‌صد کیلومتر پیمایش و حجم باک بنزین ۵ لیتری از ویژگی‌های این موتور به شمار می‌آید. این موتورسیکلت اتوماتیک، با وزن ۱۰۲ کیلوگرم به سیستم سوخت‌رسان انژکتوری مجهز است.

همچنین موتوربرقی جیران جدیدترین محصول شرکت ایران دوچرخ محسوب می‌شود که از سرعتی برابر با ۳۰ کیلومتر در ساعت برخوردار است این موتوربرقی از باتری lead-acid با ظرفیت ۴۸ ولت بر ۱۲ آمپرساعت بهره می‌برد جیران برقی با قدرت موتور ۵۰۰ واتی که در آن تعبیه‌شده است با وزن خالص ۶۳ کیلوگرم توانایی تحمل و جابه‌جایی وزن تا ۹۰ کیلوگرم را ساپورت می‌کند.

ضمن اینکه این موتوربرقی با موتور الکتریکی ۵۰۰ وات و گشتاور شروع ۵/ ۲۷ نیوتن‌متر را فراهم می‌کند.

شرکت ایران دوچرخ همچنین در بین محصولات خود با معرفی اسکوتر برقی سه‌چرخ به بازار، راحتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این موتور سه‌چرخ به دلیل فیزیک و مکانیک خود، امکان کنترل و حرکت راحت‌تری دارد. این محصول از سرعتی برابر با ۴۰ کیلومتر در ساعت برخوردار است و از باتری lead-acid بهره می‌برد که با قدرت موتور ۵۰۰ واتی که در آن تعبیه‌شده است توان جابه‌جایی وزن تا ۷۳ کیلوگرم را ساپورت می‌کند.

در شرایط فروش محصولات ایران دوچرخ که از سوی این شرکت تعیین‌شده آمده است ۵ مدل موتورسیکلت، با نام‌های وترانو، آرشیا ۱۵۰ سی‌سی با کمک عقب گازی و ایردوکو ۱۰ بی جدید، سه‌چرخه برقی ۵۰۰ وات و موتوربرقی جیران ۵۰۰ وات محصول جدید این شرکت عرضه خواهد شد

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

سایر نظرات

  • میلاد احمدی | ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۰۱ ب٫ظ

    مطالب بسیار عالی بود