وضعیت فروش فیدلیتی

وضعیت فروش فیدلیتی در بازار خودرو چین

دوشنبه - 31 خرداد 1400

 پیشرانه- شرکت بهمن موتور از تیرماه ۱۴۰۰ فروش محصول فیدلیتی را آغاز می‌کند و این SUV جذاب رسماً عضوی از بازار خودروی ایران خواهد شد.

پیشرانه- شرکت بهمن موتور از تیرماه ۱۴۰۰ فروش محصول فیدلیتی را آغاز می‌کند و این SUV جذاب رسماً عضوی از بازار خودروی ایران خواهد شد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» جالب است که بدانید فیدلیتی (از خانواده جتور X70) که در بازار چین عرضه می شود از سال ورود به بازار جهانی (۲۰۱۸) تاکنون در لیست ۱۰ خودرو SUV پرفروش این بازار بوده است؛ تا جاییکه آمار فروش سال ۲۰۱۹ این محصول بیش از فروش بعضی از شاسی‌بلندهای چینی موجود در ایران در بازار چین بوده است.

نکته قابل توجه دیگر در آمار و ارقام حاکی از آن است که در بازار چین از محصول جتور در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ بین ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار دستگاه هر سال بوده است.

فروش کل جتور در دو سال اخیر میلادی در بازار چین
فروش کل در ۲۰۱۹ میلادی ۱۳۸.۹۵۰ دستگاه
فروش کل در ۲۰۲۰ میلادی ۱۳۰.۷۰۳ دستگاه

 

جتور X70 یا همان فیدلیتی در بازار چین در سال ۲۰۱۹ توانسته بیش از ۱۲۸ هزار دستگاه را در بازار چین بفروشد که عدد بسیار خوبی در این بازار بوده است.

جتور در ایران همان خودرو فیدلیتی گروه بهمن است. خودرویی که این روزها در سر زبان خاص و عام است و توانسته نظرات را با امکانات بی‌نظیرش، عملکرد بدون نقص و قیمت رقابتی به خود جلب کند. مجموعه امکانات و قیمتی که در این روزهای بازار ایران بسیار خوب است و احتمالاً جزو پرفروش‌ترین خودروهای چینی بازار ایران باشد.

بهمن موتور سرمایه‌گذاری بزرگی در زمینه خطوط تولید این خودرو از قبیل پرس‌ها، موتور، خط رنگ، خط بدنه و مونتاژ این خودرو کرده و قصد دارد تا با تیراژ بسیار بالایی این خودرو را روانه بازار کند. همچنین لازم به ذکر است که پلتفرم این خودرو تحت مالکیت بهمن موتور است و این شرکت می‌تواند در آینده خودروهای دیگری و حتی تغییراتی را روی این پلتفرم پیاده‌سازی کند.

گفتنی است فروش خودرو فیدلیتی از امروز آغاز شده است و قیمت فیدلیتی بهمن ۶۵۵ میلیون تومان برای مدل ۵ نفره و ۶۷۰ میلیون تومان برای مدل ۷ نفره تعیین شده است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟