کراس‌اوور کیا اکسید

کراس‌اوور کیا اکسید و برنامه های اروپایی

شنبه - 26 مرداد 1398

پیشرانه- خودروسازی کیاموتورز با وجود آنکه در تحریم ها دست خودروسازان ایرانی را در پوست گردو گذاشت اما همچنان یکی شرکت ها و برند های موردعلاقه ایرانیان محسوب می شود. به گزارش وب سایت خبری پیشرانه نا آنجا که مطمئن باشید همچنان خودروهای جدید این شرکت در صورت ورود به بازار ایران با استقبال گسترده […]

پیشرانه- خودروسازی کیاموتورز با وجود آنکه در تحریم ها دست خودروسازان ایرانی را در پوست گردو گذاشت اما همچنان یکی شرکت ها و برند های موردعلاقه ایرانیان محسوب می شود.
به گزارش وب سایت خبری پیشرانه نا آنجا که مطمئن باشید همچنان خودروهای جدید این شرکت در صورت ورود به بازار ایران با استقبال گسترده ایی مواجه خواهند شد.
کراس‌اوور کیا اکسید
در این مطلب به سراغ یکی خودروهای نسبتا جدید این شرکت یعنی کیا اکسید رفته ایم.کیا اکسید(XCeed) نام کراس‌اوور شهری جدیدی است که کیا برای بازاراروپا در نظر گرفته تا با تکیه بر جاداری، راحتی، هندلینگ جالب‌توجه و دید بسیار خوب آن به اطراف از بازار پر رونق قدبلندهای کوچک قاره سبز عقب نماند. چرا گه در اروپا به دلیل سبک زندگی همچنان کراس اوور ها به استقبال بیشتری نسیت به خودروهای دیگر مواجه می شوند. این بازاری است که کیاموتورز برای فعالیت بیشتر در آن کاملا علاقه مند است.
کراس‌اوور کیا اکسید به طیف متنوعی از پیشرانه‌های دور بالای توربو T-GDi بنزینی شامل ۳ سیلندر ۱ لیتری ۱۱۸ اسب بخاری، ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری ۱۳۸ اسب بخاری، ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری ۲۰۱ اسب بخاری و البته یک بلوک SmartStream دیزل با دو خروجی ۱۱۳ و ۱۳۴ اسب بخار مجهز شده که بسته به تریم انتخابی با جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته دو کلاچه خودکار همکاری می‌کنند. و به‌منظور افزایش هرچه بیشتر بازدهی مصرف سوخت همگی از فناوری Stop & Go سود می‌برند.
در بحث تجهیزات ایمنی و رفاهی کراس‌اوور کیا اکسید نیز می‌توان به سامانه خدمات زنده کیا، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی لمسی سفارشی داشبورد، بلوتوث، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی سفارشی پشت فرمان، کروز کنترل هوشمند، سامانه هشدار برخورد از جلو با قابلیت تشخیص عابر پیاده و خودرو، کمکی هوشمند پارک و حفظ خط حرکت، سامانه مدیریت پایداری خودرو، سیستم صوتی سفارشی JBL، تهویه مطبوع خودکار دو کاناله، پشتیبانی از آندروید و iOS، گرم‌کن غربیلک فرمان و آینه‌های جانبی، سردکن و گرم‌کن صندلی‌های جلو، سامانه بررسی هوشیاری راننده، نوربالای هوشمند و… اشاره کرد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟