تیبا, فروش اقساطی خودروهای سایپا

فروش لیزینگی سایپا آغاز شد

یکشنبه - 14 مهر 1398

پیشرانه- فروش لیزینگی سایپا امروز ۱۴ ام مهرماه با فروش اقساطی خودروهای تیبا و سایپا ۱۵۱ و فروش نقدی کامونیت نیسان آغاز شد.

پیشرانه- فروش لیزینگی سایپا امروز ۱۴ ام مهرماه با فروش اقساطی خودروهای تیبا و سایپا ۱۵۱ و فروش نقدی کامونیت نیسان آغاز شد.

به گزارش وب‌سایت خبری«پیشرانه» گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده است فروش لیزینگی خودرو سایپا ۱۵۱، تیبا رینگ فولادی و آلومینیومی همچنین فروش نقدی کامیونت نیسان بنزین سوز امروز ۱۴ ام مهرماه ساعت ۱۰  از طریه وب سایت اینترنتی این شرکت آغاز خواهد شد.

شرایط فروش لیزینگی سایپا

فروش لیزینگی تیبا

در طرح جدید اعلام شده فروش لیزینگی سایپا، تیبا رینگ آلومینیومی نیز باقیمت نقدی ۴۶ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان فروخته می‌شود، پیش پرداخت برای خرید این خودرو ۴۲ میلیون و ۴۲۸ هزار و ۱۱۷ تومان تعیین شده است، که ۵ میلیون تومان تسهیلات برای آن در نظر گرفته‌شده است. همچنین شیوه بازپرداخت این تسهیلات به صورت سه چک ۴ ماهه خواهد بود.

تیبا رینگ فولادی نیز باقیمت نقدی ۴۳ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان فروخته می‌شود پیش پرداخت برای خرید این خودرو ۳۹ میلیون و ۴۲۸ هزار و ۱۱۷ تومان تعیین شده است، که ۵ میلیون تومان تسهیلات برای آن در نظر گرفته‌شده است. همچنین شیوه بازپرداخت این تسهیلات به صورت سه چک ۴ ماهه خواهد بود.

خودرو تیبا از یک پیشرانه ۱۴۹۷ سی سی بهره می‌برد که می‌تواند ۸۰ اسب بخار قدرت و ۱۲۶ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

تیبا از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد، همچنین این خودرو از ترمز ضد قفل ABS نیز بهره می‌برد.

فروش لیزینگی سایپا ۱۵۱

همچنین بر اساس اعلام سایپا خودرو سایپا ۱۵۱ باقیمت نقدی ۴۰ میلیون و ۳۱۳ هزار تومان فروخته می‌شود پیش پرداخت برای خرید این خودرو ۳۶ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۲۱۹ تومان تعیین شده است، که ۴ میلیون تومان تسهیلات برای آن در نظر گرفته‌شده است. همچنین شیوه بازپرداخت این تسهیلات به صورت سه چک ۴ ماهه خواهد بود.

فروش نقدی محصولات سایپا

کامیونت نیسان بنزین سوز

گروه خودروسازی سایپا در ضمن اعلام کرده است خودرو کامیونت نیسان بنزین سوز با لاستیک رادیال نیز به قیمت ۷۰ میلیون و ۱۳۵ هزار تومان به صورت نقدی و تحویل ۳۰ روز فروخته می شود.

جدول فروش لیزینگی سایپا به شرح زیر است

 فروش لیزینگی سایپا

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟