فروش اینترنی ایران خودرو

پیش فروش جدید ایران خودرو آغاز می شود

شنبه - 20 مهر 1398

پیشرانه- گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز دور دوم پیش فروش محصولات این شرکت برای مهر ماه و از یک شنبه ۲۱ ام خبر داد.

پیشرانه- گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز دور دوم پیش فروش محصولات این شرکت برای مهر ماه و از یک شنبه ۲۱ ام خبر داد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» ایران‌خودرو اعلام کرده است از یک شنبه ۲۱مهرماه پیش فروش خودروهای پژو ۴۰۵، ۲۰۶، پارس، ۲۰۷، سمند و دنا آغاز خواهد شد.

بر اساس این گزارش خودرو پژو ۴۰۵ دوگانه سوز با پیش‌پرداخت ۳۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پیش فروش خواهد شد. زمان تحویل این خودرو شهریورماه سال آینده خواهد بود و خریدار ۱۵.۵ درصد سود مشارکت و ۱۲.۵ درصد سود انصراف از ایران‌خودرو دریافت خواهد کرد.

خودرو پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز از یک پیشرانه ۱۷۶۱ سی سی بهره می‌برد که می‌تواند ۹۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۱ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

در طرح پیش فروش جدید ایران خودرو همچنین خودرو سمند ال ایکس با پیش‌پرداخت ۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پیش فروش می‌شود. بر اساس اعلام ایران‌خودرو زمان تحویل این خودرو شهریورماه سال آینده خواهد بود و خریدار ۱۷ درصد سود مشارکت و ۱۴ درصد سود انصراف از ایران‌خودرو دریافت خواهد کرد. ابن خودرو اللته در مدل EF7 نیز پیش فروش می شود اما با ابن تفاوت که رقم پیش پرداخت آن کمی بیشتر یعنی ۳۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

از سوی دیگر پژو ۲۰۶ نیز با پیش‌پرداخت ۳۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان پیش فروش خواهد شد. زمان تحویل این خودرو نیز بر اساس وعده ایران‌خودرو شهریورماه سال آینده تعیین شده و خریدار می‌تواند از ۱۶ درصد سود مشارکت و ۱۳ درصد سود انصراف بهره‌مند شود.

خودرو بعدی پژو پارس سال است که در طرح پیش فروش جدید ایران خودرو با پیش‌پرداخت ۳۹ میلیون تومانی عرضه خواهد شد. زمان تحویل این خودرو شهریورماه سال آینده خواهد بود و خریدار ۱۵.۵ درصد سود مشارکت و ۱۲.۵ درصد سود انصراف از ایران‌خودرو دریافت خواهد کرد.

البته در این طرح فروش پارس ال ایکس که از پیشرانه tu5 بهره می‌برد نیز پیش فروش می‌شود.

خودرو پژو پارس TU5  از یک پیشرانه ۱۵۸۷ سیسی بهره می‌برد که می‌تواند ۱۰۸ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۳.۲ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

ایران خودرو برای پیش فروش این خودرو ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پیش‌پرداخت تعیین کرده است. همچنین سود مشارکت ۱۵ درصدی و سود انصراف ۱۲ درصدی برای خریداران در نظر گرفته‌شده است.

بر اساس این گزارش خودرو پژو ۲۰۷ دستی با پیش‌پرداخت ۴۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پیش فروش خواهد شد. زمان تحویل خودرو پژو ۲۰۷ شهریورماه سال آینده خواهد بود و خریدار ۱۵.۵ درصد سود مشارکت و ۱۲.۵ درصد سود انصراف از ایران‌خودرو دریافت خواهد کرد.

خودرو آخر نیز در این اطلاعیه دنا تعیین‌شده است. بر اساس جدول اعلام شده در طرح پیش فروش ایران خودرو دنا با پیش‌پرداخت ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پیش فروش خواهد شد. زمان تحویل این خودرو شهریورماه سال آینده خواهد بود و خریدار ۱۵ درصد سود مشارکت و ۱۲ درصد سود انصراف از ایران‌خودرو دریافت خواهد کرد.

جدول اعلام شده پیش فروش جدید ایران خودرو به شرح زیر است:

پیش فروش جدید ایران خودرو

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟