اجرای طرح ویژه خدمات پس از فروش برای محصولات تجاری بهمن

دوشنبه - 22 شهریور 1400

پیشرانه -خدمات پس از فروش گروه بهمن در راستای رضایت و خشنودی مشتریان با اجرای طرح ۱۴روزه از بیست و هفتم شهریور، به دارندگان محصولات بهمن دیزل و سیبا موتور خدمات ویژه ارائه می کند.

پیشرانه -خدمات پس از فروش گروه بهمن در راستای رضایت و خشنودی مشتریان با اجرای طرح ۱۴روزه از بیست و هفتم شهریور، به دارندگان محصولات بهمن دیزل و سیبا موتور خدمات ویژه ارائه می کند.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» رائه خدمات در طرح “رضایت و خشنودی مشتریان تجاری” ویژه محصولات بهمن دیزل و سیبا موتور از بیست و هفتم شهریور آغاز می شود. از آنجا که سیاست کلی بهمن ارائه خدمات متمایز در زمینه های متفاوت است، این بار برای افزایش سطح رضایت مشتریان تجاری اقدام به ارائه خدمات پس از فروش ویژه کرده است تا مشتریان با انجام سرویس های لازم خیالی آسوده از سلامت فنی خودروهای خود داشته باشند.

این طرح که تا دوازدهم مهر ماه ادامه دارد، دارندگان خودروهای برند ایسوزو و شیلر از محصولات بهمن دیزل و خودروهای برند FAW از محصولات سیبا موتور می توانند با مراجعه به عاملیت های منتخب در سراسر کشور از خدمات استفاده کنند.

در طرح رضایت و خشنودی مشتریان تجاری بازدیدهای فصلی به صورت رایگان انجام شده که شامل بازدید سطح سیالات (ضد یخ، روغن ترمز، روغن هیدرولیک و منبع آب شیشه شور)، وضعیت تایرها، صحت عملکرد قطعات ایمنی مانند لنت ها، برف پاکن و نور چراغ ها، عیب یابی با دستگاه دیاگ و اجرت تعویض فیلترها و روانکارها به استثنای روغن گیربکس و دیفرانسیل است.

از آنجا که اجرای به موقع سرویس های ادواری علاوه بر افزایش طول عمر خودرو، در میزان مصرف سوخت و میزان آلایندگی بسیار موثر است، تخفیف ۵۰ درصدی در اجرت سرویس های ادواری در نظر گرفته شده است. همچنین روانکارها و فیلترها شامل تخفیف ۱۵ درصدی و قطعات یدکی برای محصولات بهمن دیزل تا سقف ۳۰ درصد و برای سیبا موتور تا سقف ۲۵ درصد تخفیف لحاظ شده است.

کلیه خدمات در این طرح توسط تکنسین های مجرب و با تجهیزات استاندارد و اصل انجام می شود و بدین منظور ۳۵ عاملیت برای خودروهای بهمن دیزل و ۱۵ عاملیت برای محصولات سیبا موتور در سطح کشور مشارکت دارند. برای آگاهی از لیست قطعات شامل طرح و عاملیت های منتخب به وبسایت گروه بهمن مراجعه نمایید.

گفتنی است بهمن دیزل و سیبا موتور پیشتازان ارائه خدمات مطلوب پس از فروش در حوزه خودروهای سنگین هستند و بدین منظور در آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، بهمن دیزل مقام نخست و سیبا موتور مقام سوم را دست یافت. به طور کل خوش درخشیدن بهمن دیزل و سیبا موتور در حوزه خدمات پس از فروش مرهون انجام اقدامات قابل توجه در خصوص اجرای طرح‌های فصلی، حضور نیروهای آموزش‌دیده و با تجربه در سطح شبکه نمایندگان، تامین به موقع قطعات یدکی، اجرای طرح پیگیری مشتریان و بهره‌مندی از سامانه‌هایی همچون اصالت قطعه بوده است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟