ضرورت واگذاری خودروسازی‌های دولتی به بخش خصوصی

سه شنبه - 23 شهریور 1400

پیشرانه – رییس کمیسیون قضایی معتقد است؛ راه رشد صنعت خودرو در واگذاری این صنعت به بخش های خصوصی توانمند است.

پیشرانه – رییس کمیسیون قضایی معتقد است؛ راه رشد صنعت خودرو در واگذاری این صنعت به بخش های خصوصی توانمند است.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن موتور از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.

در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید گروه بهمن موتور از جمله دیگنیتی و فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن‌ها نیز از سوی این عضو کمیسیون نایب رییس کمیسیون قضایی در مجلس شورای اسلامی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

حسن نوروزی نایب رییس کمیسیون قضایی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از بهمن موتور گفت: با توجه به اینکه پیش از بازدید از بهمن موتور، از قطعه سازی کروز بازدید داشتم؛ با توانمندی های جوانان کشورمان در عرصه داخلی سازی آشنا شدیم.

وی افزود: در بهمن موتور اقدامات برجسته و قابل توجهی صورت گرفته است و دو خودروی جدید گروه بهمن به نام دیگنیتی و فیدلیتی با اقبال زیادی مواجه شده است.
نایب رییس کمیسیون قضایی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به وجود مهندسان و صنعتگران ایرانی افتخار می کنیم، بیان داشت: با همت این مهندسان و جوانان نخبه کشورمان می توانیم در صنعت خودروسازی قدم های بزرگتری برداریم و شاهد تحول چشمگیر در این صنعت باشیم.

نوروزی با اشاره به اینکه راه رشد صنعت خودرو در واگذاری این صنعت به بخش های خصوصی توانمند است، خاطرنشان کرد: این موضوع را رییس دولت سیزدهم نیز بارها تاکید کرده ام، اگر بخواهیم ایران خودرو و سایپا نیز از ورشکستگی و زیان های انباشته نجات پیدا کند، باید مسیر خصوصی سازی را طی نماید.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟