تیمی منسجم و باغیرت توانست سرنوشت ایران خودرو دیزل را تغییر دهد

سه شنبه - 20 مهر 1400

پیشرانه -آیین تحویل اتوبوس آمبولانس‌های سازمان اورژانس کشور در شرکت ایران خودرو دیزل برگزار گرديد.

پیشرانه -آیین تحویل اتوبوس آمبولانس‌های سازمان اورژانس کشور در شرکت ایران خودرو دیزل برگزار گرديد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» در ابتدای این مراسم که با حضور دکتر صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت، دکتر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور و دکتر مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، برگزار گردید، توسلی‌مهر با اشاره به اينكه شرکت ایران خودرو دیزل با داشتن تیمی منسجم و باغیرت، توانسته سرنوشت خود را تغییر دهد و در کمترین زمان زیان‌های انباشته خود را به حداقل برساند، تاکید کرد که این شرکت با رویکردی سازنده و با نگاه ظرفیت‌سازی تولید داخلی، توانسته دوباره خود را سربلند و سرافراز در صنعت خودروسازی کشور نشان دهد.

وی خاطرنشان كرد: همت و کار جهادی و تیمی گروه صنعتي ايران خودرو ديزل، به خصوص در حوزه کارگری، دستاوردهای بزرگی همچون محصول اتوبوس آمبولانس را به همراه داشته و به كمك كادر درمان كشور فرستاده كه تمامی آن، حاصل دسترنج و توانایی بالاي این گروه صنعتی است.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل خاطرنشان کرد که تولید اتوبوس امبولانس در این شرکت، بیش از ۳۰۰ هزار یورو صرفه‌جویی ارزی به ازای هر دستگاه در کشور ایجاد کرده است.

مهندس توسلی مهر همچنین در خصوص برنامه‌های پیش رو این شرکت به ارتقای موتورهای محصولات توليدی اشاره کرد که کاهش مصرف سوخت در محصولات و پیشرفت‌های خوب و چشم‌گیر در صنعت خودروهای سنگین را به همراه خواهد داشت.

مديرعامل ايران خودرو ديزل با تقدیر از عوامل و تیم پروژه‌ي تولید اتوبوس آمبولانس در این شركت، راه رسیدن به اهداف تولید و رفع مانع‌زدایی‌ها از تولید را کار جهادی، یکپارچگی و رویکرد هرچه بیشتر به داخلی‌سازی دانست.

پروژه محصول اتوبوس آمبولانس شرکت ایران خودرو دیزل برای تامین نیاز حوزه بهداشت و درمان کشور به این محصول از سال گذشته در شرکت ایران خودرو دیزل کلید خورد و در کمتر از ۳۵ روز اولین محصول از آن تولید شد.

این محصول با نصف قیمت تمام شده مشابه خارجی با همکاری شرکت رمزآسا تجهیز شده و با داشتن تجهیزات پزشکی پیشرفته به تنهایی می‌تواند نقش ۹ آمبولانس از نوع معمول را برعهده داشته باشد و می‌توان آن را یک بیمارستان سیار به حساب آورد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟