مهدی اسدی
دوشنبه - 27 شهریور 1402

میهمانی شبانه با بهمن ریسپکت + گالری عکس

ماشین ریسپکت به‌عنوان تنها سدان گروه بهمن با توجه به خصلت‌های جوان‌پسندانه ظاهری هم‌اکنون به‌عنوان یکی از سدان های پرطرفدار بازار شناخته می‌شود

دسته ویدیو ها:

پیشرانه- ماشین ریسپکت به‌عنوان تنها سدان گروه بهمن با توجه به خصلت‌های جوان‌پسندانه ظاهری و قابلیت‌های مناسب باطنی و همچنین داشتن خدمات مناسب هم‌اکنون به‌عنوان یکی از سدان های پرطرفدار بازار شناخته می‌شود، به همین بهانه این بار در تست شبانه پیشرانه به سراغ ریسپکت بهمن موتور رفته‌ایم.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» ماشین ریسپکت در حقیقت نسخه ارتقاءیافته از چری آریزو ۷ است که با توجه به پلتفرم مشترک و مشخصات فنی نزدیک با آریزو ۵ و ۶ در بازار ما مقابل فرزندان مدیران خودرو قرار دارد.

بهمن ریسپکت طراحی جذاب و جوان‌پسند دارد و با اِلمان‌های اسپرت، طرفداران خاص خودش را به دست آورده است. در قسمت دماغه شاهد یک جلوپنجره عریض هستیم که تا قسمت پایین سپر امتدادیافته و ترکیب این بخش با چراغ‌های عصبانی، دی‌لایت‌های مدرن، کاپوت برجسته و خطوط شکسته بکار رفته ظاهری جسور و خشن را پدید آورده‌اند. در نیم‌رخ هم خطوطی ساده اما شیک و منطقی ترسیم شده‌اند که ظاهری باوقار به خودرو بخشیده‌اند؛ ضمناً رینگ‌های جذاب ۱۷ اینچی اجازه نمی‌دهند که سادگی بخش کناری، جلوه‌ای کسالت‌آور داشته باشد.

مشخصات فنی ریسپکت

زیر کاپوت ریسپکت بهمن یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو شارژر با استاندارد آلایندگی یورو ۶ قرارگرفته که قادر است در بهترین حالت ۱۵۴ اسب‌ بخار قدرت (دور موتور ۵۵۰۰) و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور (از دور موتور ۱۷۵۰ الی ۴۰۰۰) تولید کند. این نیرو توسط یک جعبه‌دنده CVT باقابلیت شبیه‌سازی ۹ سرعت به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

گفتنی است برای اطلاع از مشخصات کامل این خودرو می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

ریسپکت پرایم

باز کردن گالری تصاویر
5 از 5 رای

نظر شما چیست؟