خودرو دایون Y5

خودرو دایون Y5 اواسط آذر به بازار می‌آید

دوشنبه - 24 آبان 1400

پیشرانه- خودرو دایون Y5 با قابلیت‌های جدید برای سفرهای داخلی و خارجی و‌ حتی آفرود، اواسط آذر وارد بازار می‌شود.

پیشرانه- خودرو دایون Y5 با قابلیت‌های جدید برای سفرهای داخلی و خارجی و‌ حتی آفرود، اواسط آذر وارد بازار می‌شود.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» امیر صرافی مدیر بازرگانی شرکت کیان خودرو وارنا درباره خودرو دایون Y5 اظهار کرد: این محصول اولین خودروی خودروسازی ایلیا خودرو است که توسط کیا خودرو وارنا عرضه و خودرویی از خودروسازی دایون است که شاسی مستقل داشته و دارای موتور دو لیتری توربو شارژ ساخت میتسوبیشی است.

وی با اشاره به دیگر مشخصات این خودرو افزود: این خودرو دارای گیربکس اتوماتیک بوده که برای استفاده درون‌شهری و سفرهای بین‌شهری و حتی آفرود مناسب است، درواقع تلاش بر آن بوده تا با عرضه این خودرو خلأهای موجود در بازار جبران شود.

صرافی اضافه کرد: خوشبختانه خودرو دایون Y5 قابلیت خوبی از خود نشان داده است.

مدیر بازرگانی شرکت کیان خودرو وارنا درباره رقبای این محصول، تصریح کرد: در حال حاضر در بازار بیشتر خودروهایی که عرضه‌شده‌اند کراس آور کامپکت هستند اما این خودرو مشخصات متفاوتی دارد و با داشتن شاسی مستقل قابلیت این را دارد که در مسیرهای خارج از شهر و آفرود استفاده می‌شود.

صرافی تصریح کرد: خودروهای کراس آور را نمی‌توان چندان در سفرهای خارج از شهر استفاده کرد اما این خودرو قابلیت خوبی حتی برای آفرود دارد.

وی همچنین درباره خدمات پس از فروش نیز گفت: شبکه خدمات پس از فروش بیش از استانداردهای موجود و قوانین جاری خواهد بود و بر اساس خودروهای در گردش این شبکه را توسعه می‌دهیم. درواقع خدمات پس از فروش و تأمین قطعات و فروش این خودرو را کیا خودرو وارنا انجام می‌دهد.

به گفته صرافی، برای اعلام خودروهای آینده شرکت کمی زود است اما سگمنت سواری، کراس آور و حتی خودروی برقی را در برنامه شرکت قرار دارد و این خودرو از اواسط آذرماه به بازار عرضه و قیمت نهایی آن کمتر از ۹۰۰ میلیون خواهد بود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟