جک اس 4 محصول جدید کرمان موتور

جک S4 ؛ برگ برنده کرمان موتور

پنجشنبه - 31 مرداد 1398

پیشرانه- جک S4 جدیدترین خودرو کرمان موتور خواهد بود که بعد از خودروهایی مانند j5, j4, s5 و S3 بر روی خط تولید این شرکت خواهد رفت. به گزارش وب سایت خبری پیشرانه این خودرو به تازگی و از سوی کرمان موتور برای رسانه ها معرفی شد و گویا قرار است به زودی به عنوان […]

پیشرانه- جک S4 جدیدترین خودرو کرمان موتور خواهد بود که بعد از خودروهایی مانند j5, j4, s5 و S3 بر روی خط تولید این شرکت خواهد رفت.
به گزارش وب سایت خبری پیشرانه این خودرو به تازگی و از سوی کرمان موتور برای رسانه ها معرفی شد و گویا قرار است به زودی به عنوان برگ برنده کرمان موتور در بازار از نفس افتاده این روزها به کمک این شرکت بیاید.

طراحي و مشخصات فني

جک S4 در نماي جلو به لطف جلوپنجره شش‌ضلعی نسبتاً بزرگ، چراغ‌های باريک و خطوط برآمده روي سپر، چهرهاي جدي داشته با این وجود به دلیل نحوه قرارگيري ديلايت ها خط کرومي بالاي جلوپنجره همانند یک خودرو ارموزی خودنمایی می کند.
نماي عقب اين محصول جک نيز نسبتاً ساده اما هماهنگ طراحی‌شده و طراحان سعي داشته‌اند با استفاده منطقي از خطوط کرومي، اين قسمت را با نماي جلو خودرو هماهنگ کنند.
 جک اس 4 محصول جدید کرمان موتور

کابين S4 نيز با نیم‌نگاهی به خودروهاي مطرح بازار جهاني طراحی‌شده و المان‌هایی همچون مانيتور ايستاده در بخش مياني داشبورد، کنترلرهاي لمسي سيستم تهويه مطبوع و غربيلک فرمان D-cut ، نمايي زيبا و مدرن را به داشبورد خودرو بخشيده است.

جک اس ۴ از لحاظ ابعاد مابین مدل های جک S3 وجک S5  قرار می گیرد. و با طول ۴۴۱۰، عرض ۱۸۰۰ و ارتفاع ۱۶۰۰میلی متری ابعادی در حدود چری تیگو۵ و هایما اس ۵ دارد، اما از لحاظ طراحی بیرونی یک سر و گردن بالاتر از دیگر محصولات چینی بازار است. رقبای جک S4 در بازار ایران را می‌توان هایما S5، ام وی ام X33S، بیسو T3، هن تنگ X5 و حتی چری تیگو ۵ دانست.

جک S4  کرمان موتوراز جدیدترین زبان طراحی کمپانی JAC استفاده می‌کند و دارای خطوط تهاجمی در بدنه و ظاهری خشن است. در سبک طراحی جک اس ۴، می توان نوار پهن کرومی در جلو پنجره را دید که بسیاری آن را به یک شاخ حیوانات اهلی تشبیه می کنند. سپر دورنگ، جلو پنجره خوش فرم و عریض، چراغ ها با طرح جدید و لوگوی جدید جک از مهم‌ترین نکات بارز طراحی جلویی جک اس ۴ هستند.

وقتی به نمای جانبی خودرو می رسیم متوجه می شویم که جک مطابق خواسته های روز دنیا گام بر می دارد چرا که رنگ سقف این خودرو همانند رقبای مشهورش نظیر نیسان کیکس و رنو کپچر متفاوت با رنگ بدنه است. همچنین حلقه های گلگیر بطور چند ظلعی طراحی شده تا در کنار رینگ های بزرگ و خوش فرمش حس جوان پسندی را به بیننده  القا نماید.

در نمای پشت جک S4 چراغ های اصلی توسط یک نوار کرمی به یکدیگر متصل شده است و مانند نمای جلو ،لوگوی جک در میان آن خود نمایی می کند. همچنین بهدلیل هارمونی بیشتر چراغ های مه شکن و شب رنگ بر روی سپر با یکدیگر در ارتباط هستند.

زیبایی جک S4 تنها در نمای ظاهری آن خلاصه نشده و در کابین خودرو هم با یک طراحی زیبا و هماهنگ مواجه شدیم. در این کابین سادگی و سهولت استفاده مورد توجه قرار گرفته و موجب پدید آمدن یک طراحی منظم، شیک، ساده و زیبا شده است.

اگر به برخی جزئیات در این تصاویر دقت کنید، جک S4 حاضر در شرکت کرمان موتور دارای امکاناتی نظیر دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور و رادار خطی است. حضور این سه آپشن کنترلی و ایمنی نشان می دهد که حتی در خودروهای نه چندان گران قیمت چینی هم، وجود چنین امکاناتی عادی شده است.

ترکیب نمایشگر لمسی روی داشبورد با نوار باریک خروجی هوا و قاب پیانویی برای کلیدها، زیبا اما فاقد خلاقیت است. دسته‌دنده و کیفیت پلاستیک در جک S4 هم تفاوتی با S5 ندارد؛ درعوض پنل پشت فرمان با یک نمایشگر رنگی بین عقربه‌های آنالوگ ارائه می‌شود که فراتر از طرح سیلندری S5، جذابیت بیشتری فراهم می‌کند. جک S4 برای ۴ انسان بالغ، فضای کافی فراهم می‌کند و می‌توان وسایلی با حجم ۵۲۰ لیتر در صندوق عقب آن جای داد.

جک S4 از نظر ویژگی‌ها و تجهیزات رفاهی هم وضعیت خوبی دارد و امکاناتی نظیر سانروف، در صندوق عقب برقی، چراغ‌های LED، چراغ دیلایت، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی، سیستم پایش باد لاستیک‌ها یا TPMS، سنسور پارک عقب، دوربین دید عقب، دستیار حرکت در سریالایی، دوربین ۳۶۰ درجه، اتو هلد، کروز کنترل، هشدار نقاط کور، و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مشخصات فنی جک S4

یکی از نکات مثبت در جک S4، تولید با ۲ نوع پیشرانه مختلف است که می‌تواند برای مشتریان با توان اقتصادی متفاوت، قابل خرید باشد. ارزان‌ترین مدل، مجهز به پیشرانه‌ی تنفس طبیعی ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۲۰ اسب‌بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتن‌متر است.

جک S4 با پيشرانه توربو ۱.۵ لیتری و گيربکس CVT در کشور ما عرضه خواهد شد. اين پيشرانه با حداکثر قدرت ۱۴۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر، حداکثر سرعت ۱۷۰ کيلومتر بر ساعت را براي اين کراس اوو به ارمغان می‌آورد.

ایمنی و خدمات پس از فروش

محصولات خودروسازی جک به ایمنی بالا در چین معرف هستند و مانند دیگر خودروسازان چینی بی کیفیت و نا ایمن نیستند، کراس اوور شهری جک اس ۴ هم مانند برادر بزرگ تر خود یعنی جک اس ۵ از ایمنی بالایی برخوردار است و توانسته ۵ ستاره ایمنی را از سازمان تست تصادفات چین دریافت کند، همچنین از تجهیزات ایمنی این خودرو می توان به ۶ عدد کیسه هوا جلو و جانبی و بهره مندی از ترمزهای  ABS و EBD و کمربندهای ایمنی جلو سه نقطه‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع اشاره کرد.

در رابطه با خدمات پس از فروش هم این اطمینان را داد که با توجه به نمایندگی های متعدد کرمان موتور در ایران، کمبودی بخاطر نبود خدمات مناسب برای این خودرو حس نخواهد شد و امیدواریم گارانتی این خودرو نیز مانند جک اس۵، سه ساله یا ۶۰ هزار کیلومتر باشد.

قیمت و رقبای جک S4

درباره قیمت این خودرو نیز آنچه می توان گفت این است که این خودرو باقیمتی بين ۲۵۰ تا ۲۷۰ ميليون تومان وارد بازار کشور خواهد شد که بايد هايما S5 و بيسو T3 رقابت داشته باشد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟