ﺳﻮﻣﻴﻦ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﻓﺮﻭﺵ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺩﺭ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻳﻜﭙﺎﺭﭼﻪ ﺗﺨﺼﻴﺺ ﺧﻮﺩﺭﻭ + جدول ﺷﻬﺮﻳﻮﺭ ۱۴۰۱

چهارشنبه - 16 شهریور 1401

پیشرانه -بدین‌وسیله به اطﻼع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند شرایط فروش فوق‌العاده برخی از محصوﻻت ایران‌خودرو با موعد تحویل ۳ ماهه و از طریق قرعه‌کشی به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.

پیشرانه  -بدین‌وسیله به اطﻼع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند شرایط فروش فوق‌العاده برخی از محصوﻻت ایران‌خودرو با موعد تحویل ۳ ماهه و از طریق قرعه‌کشی به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه»متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی خودروسازان، انتخاب نشده‌اند نیز می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل ثبت‌نام نمایند. در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودروها ۳ ماهه خواهد بود.

نکته: ۱ قبل از قرعه‌کشی، متقاضی هیچ‌گونه وجهی واریز نخواهد نمود.

نکته: ۲ به اطﻼع متقاضیان محترم میرساند ثبت نام این بخشنامه همزمان با بخشنامه پیش فروش انجام میشود و مشتری میتواند فقط در یک بخشنامه و فقط در یک خودروساز ثبت نام نماید.

تاریخ شروع و مهلت ثبت‌نام:

طرح فروش فوق العاده (با موعد تحویل ۳ ماهه) برخی محصوﻻت شرکت ایران خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو (با روش قرعه کشی) مطابق جدول انتهای بخشنامه از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ شروع و به مدت ۷۲ ساعت ادامه خواهد داشت.

مراحل ثبت نام تا واریز وجه:

مرحله اول: متقاضی با مراجعه به سامانه یکپارچه نسبت به انتخاب شرکت خودروساز و خودروی موردنظر خود اقدام می‌نماید.

مرحله دوم: پس از انتخاب روش ثبت‌نام (فروش فوق‌العاده یا پیش‌فروش عادی)، متقاضی به مرحله ثبت اطﻼعات هویتی هدایت‌شده تا نسبت به ایجاد/ویرایش پروفایل اقدام نماید.

نکته: متقاضیان می‌توانند قبل از انتخاب خودرو و روش ثبت‌نام نیز نسبت به ایجاد پروفایل در سایت مذکور اقدام نمایند.

مرحله سوم: در پایان فرایند ثبت‌نام، به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده می‌شود.

مرحله چهارم: مراسم قرعه کشی پس از پایان مهلت ثبتنام و با حضور مراجع نظارتی برگزار میگردد.

مرحله پنجم: فهرست منتخبین قرعه‌کشی پس از پایان ثبت‌نام از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام میگردد و متقاضی می‌بایست با مراجعه به سامانه مذکور، از وضعیت ثبت‌نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب در قرعه‌کشی) مطلع گردد.

مرحله ششم: فرد انتخاب‌شده، می‌بایست ظرف مهلت ۳ روز وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصوﻻت ایران‌خودرو واریز نمایند. در صورت عدم واریز وجه، ثبت‌نام متقاضی کان لم‌یکن تلقی میگردد.

نکته: ۱ در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز خریدار (شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت‌نام متقاضی کان لم‌یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی‌شده، مسترد میگردد و هیچ‌گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته: ۲ متقاضیانی که فاقد هریک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه (مثل دارا بودن پﻼک فعال انتظامی نصب‌شده بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) یا فاقد گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) و… باشند، در صورت اقدام به ثبت‌نام، ضمن کان لم‌یکن تلقی شدن ثبت‌نام ایشان، به مدت ۳ سال از ثبت‌نام درتمامی طرح‌های فروش آتی محصوﻻت شرکت ایران‌خودرو محروم خواهند شد.

نکته: ۳ در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو، سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

شرایط عمومی بخشنامه:

. ۱ به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

. ۲ حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایر خودروسازان ۴۸ ماه می‌باشد.

. ۳ ثبت‌نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (درج بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) الزامی می‌باشد.

. ۴ انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب‌شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث (حتی به‌صورت وکالتی) ممنوع می‌باشد.

. ۵ متقاضی باید در هنگام ثبت‌نام، شماره‌حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و برای واریز وجه، ﻻزم است از کارت‌های بانکی به نام خود استفاده نماید.. ۶ شماره‌تلفن همراه معرفی‌شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

. ۷ ثبت نام برای متقاضیان حقوقی میسر نخواهد بود.

. ۸ فرد انتخاب شده، میبایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کدپستی) اقدام نماید.

. ۹ گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه، باطل میگردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.. ۱۰ امکان صلح در قرارداد وجود ندارد.

جدول فروش فوق العاده محصوﻻت ایران خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو (ویژه متقاضیان عادی) شهریور ۱۴۰۱
شرح خودرو کد خودرو رنگ های قابل عرضه قیمت مصوب فروش (ریال) بهای اشتراک طﻼیی تک ستاره پلاس برنامه فروش موعد تحویل
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۲۶۰۳۱ سفید – مشکی – خاکستری – نقره ای – گیلاسی – آبی کاسپین – قرمز دوپوششه ۱.۵۰۳،۱۰۶.۰۰۰ ۳۱.۰۰۰،۰۰۰ ۱۰۳۵۳۶  ۳ ماهه
رانا پلاس TU ۵ P سقف شیشه ای و گیربکس ۶ سرعته ۶۱۵۰۳ سفید – خاکستری – گیلاسی ۲.۲۸۵،۴۵۴.۰۰۰ ۳۳.۵۰۰،۰۰۰ ۱۰۳۵۳۷  ۳ ماهه
سورن پلاس جدید ۵۷۵۲۲ سفید – مشکی – خاکستری متال – آبی کبود ۲.۶۱۳،۸۹۴.۰۰۰ ۳۶.۷۰۰،۰۰۰ ۱۰۳۵۳۸ ۳ ماهه
پارس سال با موتور XU ۷ P ۳۵۱۰۱ سفید – مشکی – خاکستری ۱.۶۵۸،۲۹۳.۰۰۰ ۳۴.۶۰۰،۰۰۰ ۱۰۳۵۳۹  ۳ ماهه
پارس TU ۵ ۲۸۵۲۰ سفید – مشکی – خاکستری – آبی رویال – نقره ای ۱.۷۶۸،۴۵۴.۰۰۰ ۳۴.۸۰۰،۰۰۰ ۱۰۳۵۴۰  ۳ ماهه
* دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک ۷۰۷۰۲ آبی کبود – خاکستری – سفید – مشکی – نقره ای ۳.۹۸۳،۶۴۶.۰۰۰ ۵۰.۲۰۰،۰۰۰ ۱۰۳۵۴۱  ۳ ماهه

نکته: با توجه به دستورالعملهای صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بهروزرسانی اطﻼعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری (سخا)، در صورتیکه مشتری در سامانه مذکور فاقد اطﻼعات فردی و سکونتی بوده و یا بیشتر از یکسال از آخرین تاریخ بهروزرسانی اطﻼعات فردی و نشانی محل سکونت گذشته باشد، مشتری محترم میبایست با مراجعه به سامانه سخا نسبت به بهروزرسانی و یا ثبت آخرین اطﻼعات خود اقدام نموده و پس از تاﺋید توسط اداره پست تصویر نشانی ثبت شده در سامانه سخا را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید. ﻻزم به ذکر است تا زمانیکه برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی اراﺋه نگردد و یا اطﻼعات مورد نیاز شماره گذاری به درستی اراﺋه نشده باشد، خودرو پﻼک نمی گردد. همچنین عﻼوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو از ایشان دریافت خواهد شد.

شرایط اختصاصی بخشنامه:

. ۱ تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابﻼغی کمیته خودرو خواهد بود.

. ۲ انتخاب رنگ خودرو پس از اعﻼم اسامی منتخبین و توسط مشتری در مرحله واریز وجه صورت خواهد گرفت.

. ۳ خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابﻼغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود و در صورت افزایش قیمت بیمه شخص ثالث یا سایر الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابهالتفاوت میباشد.

. ۴ در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل ۳۶ درصد سالیانه (درصد ماهانه)، خسارت تاخیر به صورت روز شمار محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

. ۵ امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار (پنل کاربری) میسر بوده و لیکن پس از انعقاد قرارداد، مشتری به هیچ عنوان حق انصراف ندارد.

. ۶ سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ میباشد و تمامی پیامکهای ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

. ۷ این بخشنامه بر مبنای مجوز صادره به شماره نامه ۶۰/۱۴۲۹۱۴ مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ تنظیم گردیده است.

نکته: ۱ در صورت افزایش مبلغ بیمه، مالیات و سایر الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه التفاوت می باشد.

نکته: ۲ متقاضیان خرید محصوﻻت ایران خودرو می بایست صرفاً از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اقدام نمایند و از ثبتنام در سایتهای غیر معتبر و با نشانی های مشابه، پرهیز نمایند. واریز وجه فقط از طریق سایت اینترنتی ایران خودرو و پس از اعلام اسامی برندگان خواهد بود.

نکته: ۳ اشتراک طﻼیی اختیاری تک ستاره پﻼس به صورت پیش فرض انتخاب شده است، در صورتی که مشتری تمایل به تغییر در سطح اشتراک طﻼیی یا حذف آن را داشته باشد میتواند از مرحله واریز وجه تا قبل از تخصیص خودرو اقدام نماید.

زمان فعال سازی این بخشنامه بر روی سایت روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ می باشد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟