پژو 208 صندوقدار

شرایط فروش جدید ایران خودرو به صورت اعتباری اعلام شد

سه شنبه - 5 آذر 1398

پیشرانه- فروش اعتباری ایران خودرو برای ۲ محصول این شرکت فردا ۶ آذر ماه آغاز می شود.

پیشرانه- فروش جدید ایران خودرو به صورت اعتباری برای ۲ محصول این شرکت فردا ۶ آذر ماه آغاز می شود.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» فروش جدید ایران خودرو به صورت اعتباری چهارشنبه ششم آذر ماه ساعت ۱۱ و از طریق وب سایت اینترنتی این شرکت آغاز خواهد شد.

بنا بر اعلام ایران خودرو ۲ خودرو پژو پارس TU5 و پژو پارس سال از طریق وب‌سایت اینترنتی شرکت فروخته می‌شود.

در شرایط جدید فروش اعتباری ایران خودرو آمده است پیش‌پرداخت خودرو پژو پارس ۵ TU باقیمت مصوب ۸۴ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۴۰۰ تومان، معادل ۷۶ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان خواهد بود.

این شرکت همچنین اعلام کرده است مابقی قیمت خودرو را در ۲ چک به تاریخ‌های ۱۰ خرداد و آذر سال آینده با رقم ۵ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان از خریداران دریافت خواهد کرد.

پژو پارس ۵ TU از یک پیشرانه ۱۷۶۱ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند ۹۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۱ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

از سوی دیگر در اطلاعیه جدید ایران خودرو آمده است پیش‌پرداخت خودرو پژو پارس سال باقیمت مصوب ۷۸ میلیون و ۳۳۸ هزار و ۴۰۰ تومان، معادل ۷۰ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان خواهد بود.

این شرکت همچنین اعلام کرده است در فروش جدید ایران خودرو به صورت اعتباری مابقی قیمت خودرو را در ۲ چک به تاریخ‌های ۱۰ خرداد و آذر سال آینده با رقم ۴ میلیون و ۷۵۸ هزار تومان از خریداران دریافت خواهد کرد.

پژو پارس سال از یک پیشرانه ۱.۸ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند ۱۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۵۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۱ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

پیشرانه این خودرو از استاندارد آلایندگی یورو ۴ بهینه بهره می‌برد و سیستم انژکتوری آن نیز از نوع پاشش چندنقطه‌ای است. پژو پارس سال با داشتن ابعادی برابر با ۴۴۹۸ میلی‌متر طول، ۱۷۰۴ میلی‌متر عرض، ۱۴۱۰ میلی‌متر ارتفاع و ۲۶۶۹ میلی‌متر طول بین دو محور، جز سگمنت D یا سدان‌های سایز متوسط خانوادگی دسته‌بندی می‌شود.

جدول اعلام شده شرایط فروش جدید ایران خودرو به صورت اعتباری به شرح زیر است.

شرایط فروش جدید ایران خودرو به صورت اعتباری

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟