فولکس واگن گلف هشت

فولکس واگن گلف هشت را بشناسید

پنجشنبه - 7 آذر 1398

پیشرانه- جذاب‌ترین هاچبک داغ دنیا سال ۲۰۲۰ را با نسل کاملاً جدید خود آغاز خواهد کرد.

پیشرانه- جذاب‌ترین هاچبک داغ دنیا سال ۲۰۲۰ را با نسل کاملاً جدید خود آغاز خواهد کرد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» فولکس واگن گلف هشت که در شهر آبا و اجدادی‌اش ولفسبورگ آلمان رونمایی خواهد شد، نمایشی از قدرت فولکس واگن در ترکیب اصالت با آینده بوده و با وجود شباهت ظاهری کلی به مدل‌های قبلی، مملو از عناصر بصری تازه و امروزی است.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های فولکس واگن گلف هشت، حضور پنج گزینه هایبرید (eTSI) متشکل از تازه‌ترین نسخه پیشرانه‌های TSI و باتری ۴۸ ولتی لیتیوم-یون کاملاً جدید با خروجی ۱۰۸ تا ۱۴۸ اسب‌بخار و دو مجموعه پلاگین-هایبرید ۲۰۱ و ۲۴۲ اسب‌بخاری مجهز به باتری لیتیوم-یون استاندارد جدید ۱۳ کیلووات‌ساعتی با برد مسافت الکتریکی ۶۰ کیلومتر در فهرست پیشرانه‌های قابل سفارش است که البته با دو بلوک ۴ سیلندر بنزینی ۸۹ و ۱۰۸ اسب‌بخاری، دو بلوک ۴ سیلندر دیزل ۱۱۳ و ۱۴۸ اسب‌بخاری و یک پیشرانه TGI گازسوز ۱۲۸ اسب بخاری تکمیل می‌شوند.

فولکس واگن گلف هشت

فولکس واگن برای اولین بار در تاریخ خود سامانه ارتباط با سایر خودروها یا Car2X را در این مدل تعبیه کرده که تشخیص هوشمند خطر و پیشگیری از تصادف را وارد فاز جدیدی می‌کند.

بهره‌گیری از ۲ مبدل کاتالیزوری SCR کاهش حداکثر ۸۰ درصدی تولید آلاینده‌های نیتروژنی را به دنبال داشته و مصرف سوخت پیشرانه TDI را تا ۱۷ درصد کاهش می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های فولکس واگن گلف هشت نیز می‌توان نشانگرها و کنترل‌های تمام دیجیتالی کابین، چراغ‌های LED جلو و عقب و واحد ارتباطات داخلی مجهز به سیمکارت الکترونیکی با قابلیت همگام سازی با پایگاه‌های خدماتی آنلاین We Connect و We Connect Plus را نام برد.

فولکس‌واگن گلف (Volkswagen Golf) یک خودرو خانوادگی کوچک تولید شده از سال ۱۹۷۴ توسط فولکس‌واگن آلمان است، که در سراسر جهان در طول هفت نسل گذشته، در مدل های مختلف بدنه و تحت نام‌های مختلف – مانند فولکس‌واگن ربیت (Volkswagen Rabbit) در ایالات متحده و کانادا (MK1 و MK5)، و به عنوان فولکس‌واگن کیریبی (Volkswagen Caribe) در مکزیک (MK1) به بازار عرضه شده است.

گلف MK1 اصلی یک خودرو محورجلو بود. از لحاظ تاریخی، گلف پرفروش‌ترین مدل فولکس‌واگن و دومین مدل پرفروش در جهان، با بیش از ۲۹ میلیون دستگاه در ۲۰۱۲ است.

فولکس واگن گلف هشت

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟