پیش فروش ایران خودرو ویژه آذر آغاز می شود

پنجشنبه - 7 آذر 1398

پیشرانه- آخرین شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه آذر برای ۶ خودرو از شنبه ۹ آذرماه ساعت ۱۱ از طریق وب‌سایت به‌صورت اینترنتی این شرکت آغاز شد.

پیشرانه- آخرین شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه آذر برای ۶ خودرو از شنبه ۹ آذرماه ساعت ۱۱ از طریق وب‌سایت به‌صورت اینترنتی این شرکت آغاز شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» ایران خودرو اعلام کرده است ۶ خودرو سمند ال ایکس EF7 بنزینی، سمند ال ایکس سال، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هاچ بک، پژو پارس سال، پژو پارس معمولی و پژو ۲۰۷ دستی را پیش‌فروش کرده است.

همچنین در این بخشنامه پیش فروش ایران خودرو ویژه آذر آمده است پیش‌پرداخت برای خرید سمند ال ایکس EF7 بنزینی نیز، ۳۴ میلیون ۹۰۰ هزار تومان است. ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را آبان ۹۹ یا آذر تعیین و گفته است سود مشارکت و انصراف برای پیش‌خرید این خودرو به ترتیب ۱۸ و ۱۵ درصد برای تحویل آذرماه سال آینده خواهد بود.

بر اساس اعلام ایران خودرو پیش‌پرداخت برای خرید سمند ال ایکس سال، ۳۳ میلیون ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود. ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را آبان یا آذر ۹۹ تعیین و اعلام کرده است سود مشارکت و انصراف برای پیش‌خرید این خودرو به ترتیب ۱۸ و ۱۵ درصد برای تحویل آذر و ۱۷.۵ و ۱۴.۵ برای تحویل آبان سال آینده خواهد بود.

از سوی دیگر در شرایط پیش‌ فروش ایران خودرو ویژه آذر ماه، پیش‌پرداخت برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هاچ بک، ۳۳ میلیون ۵۰۰ هزار تومان است.  ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را آبان یا آذر ۹۹ تعیین و اعلام کرده است سود مشارکت و انصراف برای پیش‌خرید این خودرو به ترتیب ۱۶ و ۱۳ درصد برای تحویل آذر و ۱۵.۵ و ۱۲.۵ برای تحویل آبان سال آینده خواهد بود.

همچنین. بر اساس اعلام ایران خودرو پیش‌پرداخت برای پژو پارس سال نیز، ۳۹ میلیون تومان است. ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را آبان یا آذر ۹۹ تعیین و اعلام کرده است سود مشارکت و انصراف برای پیش‌خرید این خودرو به ترتیب ۱۶ و ۱۳ درصد برای تحویل آذر و ۱۵.۵ و ۱۲.۵ برای تحویل آبان سال آینده خواهد بود.

بر اساس اعلام ایران خودرو در شرایط پیش‌فروش اینترنتی ایران خودرو ویژه آذرماه، پیش‌پرداخت برای پژو پارس معمولی، ۴۰ میلیون ۲۰۰ هزار تومان است. ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را آبان یا آذر ۹۹ تعیین و اعلام کرده است سود مشارکت و انصراف برای پیش‌خرید این خودرو به ترتیب ۱۸ و ۱۵ درصد برای تحویل آذر سال آینده خواهد بود.

در انتها نیز بر اساس اعلام ایران خودرو شرکت در شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه آذر، پیش‌پرداخت برای پژو ۲۰۷i دستی، ۴۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان میلیون تومان خواهد بود. ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را آبان یا آذر ۹۹ تعیین و اعلام کرده است سود مشارکت و انصراف برای پیش‌خرید این خودرو به ترتیب ۱۸ و ۱۵ درصد برای تحویل آبان سال آینده خواهد بود.

گفتنی است جدول شرایط پیش فروش ایران خودرو ایران خودرو ویژه آذر به شرح زیر است.

پیش فروش ایران خودرو ویژه آذر آغاز می شود

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟