«ایران‌خودرو» در ایستگاه صادرات

چهارشنبه - 9 آذر 1401

پیشرانه – نقشه راه جدید ایران‌خودرو علاوه بر عبور مستقیم در تولید حالا به ایستگاه صادرات رسیده است که می تواند با ارز آوری اتفاقات جدیدی را رقم بزند.

پیشرانه – نقشه راه جدید ایران‌خودرو علاوه بر عبور مستقیم در تولید حالا به ایستگاه صادرات رسیده است که می تواند با ارز آوری اتفاقات جدیدی را رقم بزند.

به گزارش وب سایت خبری« پیشرانه» ، دو هزاردستگاه از محصولات تارا و دنا به ونزوئلا صادر می شود، در واقع ایران‌خودرو با استفاده از روابط سیاسی با این کشور حالا در تلاش است با توسعه صادرات، به رفع مشکلات و چالش های خود و به طور کل صنعت خودروی کشور کمک کند.

این صادرات در حالی انجام می شود که مشکلات صنعت خودرو و به ویژه ایران خودرو به عنوان یک شرکت بزرگ خودرویی در سال های گذشته به اندازه ای بود که باز شدن این گره غیر ممکن بود.

اما نگاهی به عملکرد ایران خودرو نشان می دهد، نقشه راه جدیدی که منجر به عبور مستقیم در تولید شد توانست یکی از اصلی ترین دلایل برای حرکت به سمت توسعه صادرات باشد.

سرمایه گذاری ایران خودرو در زمینه افزایش تولید و ارتقا کیفیت باعث می شود این مجموعه از محل ارز آوری های جدید، طرح های توسعه ای را پیش ببرد که نتیجه آن بهبود صنعت خودروی کشور باشد.

این در حالی است که وزیر حمل و نقل ونزوئلا نیز در راستای این همکاری بیان کرده است، خودروهای ایران خودرو، سفیران ایران هستند و محصول سمند سنتارو که در سال های گذشته در ونزوئلا تولید می شد از کیفیت خوبی برخوردار بود.

با چنین برنامه ریزی ای، ایران خودرو در گام اول صادرات به صورت کامل و در گام دوم راه اندازی دوباره کارخانه برای مونتاژ را در دستور کار قرار داده است، اما این موضوع می تواند حرکتی برای ورود به بازارهای جدیدی باشد که با نگاه توسعه بازار در این مجموعه رقم می خورد.

آن طور که پیداست ایران خودرو تلاش می کند با رفع موانع، به تحقق برنامه های خودرویی وزیر صمت کمک کرده و در کنار افزایش نولید و عرضه در بازار داخلی، صادرات را هم اجرایی کند.

 

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟