شرایط فروش راینR3

چهارشنبه - 30 آذر 1401

پیشرانه – سومین مرحله فروش خودرو راین R3 (لارک R3 خودروسازان راین) در تعداد محدود قرار است که از روز پنج شنبه یکم دی ماه ۱۴۰۱ آغاز شود.

پیشرانه – سومین مرحله فروش خودرو راین R3 (لارک R3 خودروسازان راین) در تعداد محدود قرار است که از روز پنج شنبه یکم دی ماه ۱۴۰۱ آغاز شود.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» سومین مرحله فروش فوری خودرو راین R3 برای دی ماه ۱۴۰۱ توسط خودروسازان راین اعلام شد.

فروش راین R3 در سومین مرحله فروش در تعداد محدود بوده و متقاضایان از روز پنجشنبه یکم دی ماه از ساعت ۸ صبح امکان ثبت درخواست فروش فوری خودرو راین R3 را دارند. فروش راین R3 در این طرح به صورت نقدی بوده و زمان تحویل راین R3 به مشتری ۳۰ روز کاری اعلام شده است. ثبت نام ماشین راین R3 از طریق آدرس اینترنتی www.sales.pac.ir صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام و شرایط فروش ماشین راین R3 به وب سایت خودروسازان راین به آدرس www.rvmco.ir مراجعه کنید.

قیمت راین R3 در سومین مرحله فروش افزایش ۵۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و با توجه به افزایش چشمگیر نرخ ارز طی ماه گذشته ۴۹۹ میلیون تومان اعلام شده است. البته با این قیمت هم راین R3 همچنان یکی از مقرون به صرفه ترین و ارزانترین خودروهای هاچبک اتوماتیک بازار ایران محسوب می شود. مشتریان می توانند این هاچبک کراس اقتصادی را در رنگ های سفید، نقره ای ، خاکستری و مشکی خریداری کنند. خودرو راین R3 (لارک R3 خودروسازان راین) با گارانتی سه ساله یا ۶۰ هزار کیلومتری به مشتریان عرضه می شود.

البته خودروسازان راین در سومین مرحله فروش راین R3 در کنار افزایش قیمت مواردی همچون سینی زیر موتور، روکش صندلی و کفی داخل کابین را به صورت رایگان با هدف تکریم مشتریان به خودرو اضافه کرده است.

در صورت ثبت تقاضا برای خرید راین R3 بیش از ظرفیت، اولویت با افرادی بوده که زودتر اقدام به ثبت نام و تکمیل وجه کرده اند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟