آغاز پیش فروش محصولات ایران خودرو از ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۱

دوشنبه - 10 بهمن 1401

پیشرانه – گروه صنعتي ايران خودرو هم زمان با فرارسيدن دهه فجر طرح پيش فروش محصولات خود را از سیزدهم بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز میکند.

پیشرانه – گروه صنعتي ايران خودرو هم زمان با فرارسيدن دهه فجر طرح پيش فروش محصولات خود را از سیزدهم بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز میکند.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» ، در اين طرح، چهار محصول وانت آريسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزيني و پارس با موتور XU۷ با موعد تحويل از چهارماهه تا يك ساله با اختصاص سود مشاركت عرضه مي شود. اين طرح براي سه گروه متقاضيان عادي، طرح حمايت از خانواده و جواني جمعيت و متقاضيان جايگزيني خودروهاي فرسوده به اجرا گذاشته مي شود.

به منظور فراهم سازي شرايط لازم براي دست يابي مشتريان واقعي و مصرف كنندگان به خودرو، بخشي از وجه خودرو در حساب وكالتي كه توسط متقاضيان نزد بانك هاي ملي، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود مي شود و پس از اعلام نتايج قرعه كشي و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضياني كه برنده نشده اند، مي توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام كنند و مشتریان منتخب در قرعه کشی با تکمیل وجه مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخش نامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

مشتريان براي افتتاح حساب وكالتي مي توانند با مراجعه به سامانه اينترنتي بانك هاي ياد شده از ۱۱ تا ۱۷بهمن ماه، نسبت به تكميل فرم وكالتي نزد بانك اقدام كرده و ميزان موجودي برابر با ۹۰۰ ميليون ريال از وجه خودرو كه در بخش نامه تعیین شده را در اين حساب نگه داري كنند. افتتاح حساب وكالتي صرفا براي متقاضيان عادي است و مادران و متقاضيان نوسازي خودروهاي فرسوده از اين موضوع مستثنا هستند.

اين طرح از ۱۳ بهمن‌ماه آغاز مي شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه با مراجعه به سايت فروش اينترنتي محصولات ايران خودرو به نشاني esale.ikco.ir برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟