برنامه جدید « Stellantis » برای خودروهای برقی

چهارشنبه - 7 تیر 1402

پیشرانه -هدف Stellantis کاهش اضطراب شارژ شدن با سرویس جدید برای کاربران EV است.

پیشرانه -هدف Stellantis کاهش اضطراب شارژ شدن با سرویس جدید برای کاربران EV است.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» ،  Stellantis  روز سه‌شنبه یک واحد تجاری «شارژ و انرژی» راه‌اندازی کرد تا نگه‌داشتن وسایل نقلیه الکتریکی در جاده‌ها و کسب درآمد از طیف گسترده‌ای از خدمات در زمینه تحرک سبزتر را آسان‌تر کند.

به گفته این شرکت، این واحد تا پایان سال جاری پلتفرمی به نام Free2move Charge ارائه می‌کند که خدمات مشتری شامل دسترسی به بیش از ۵۰۰۰۰۰ نقطه شارژ در اروپا «از طریق شرکا» را تا پایان سال جاری ارائه می‌کند، زیرا شبکه شارژ ناکافی در سراسر صنعت باعث ایجاد «اضطراب شارژ» برای همه رانندگان وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) می‌شود.

با این حال، سومین خودروساز بزرگ جهان از نظر فروش، پس از امضای قراردادهایی از جمله فورد (F.N) و جنرال موتورز (GM.N) برای پذیرش آن در آمریکای شمالی، همچنان در حال ارزیابی استاندارد شارژ تسلا (TSLA.O) است.

Ricardo Stamatti، معاون ارشد واحد تجاری شارژ و انرژی جدید، گفت: “ما مشتاقانه منتظریم که به زودی در مورد آن بحث کنیم.”

Stellantis که برندهایش شامل جیپ، رم، پژو، فیات و اوپل است، برنامه‌هایی دارد که تا سال ۲۰۳۰ ۱۰۰ درصد از فروش خودروهای سواری اروپایی و ۵۰ درصد از فروش خودروهای سواری و کامیون‌های سبک در ایالات متحده را خودروهای برقی باتری دار تشکیل دهند.

Stamatti گفت که این گروه فرصت های تجاری را از ایستگاه های شارژ فعال می بیند.

او گفت: «حاشیه انرژی (که برای نقاط شارژ استفاده می شود) به خودی خود نسبتاً غنی است.

“اما در نهایت شارژ بیشتر از انرژی خواهد بود، در مورد کارهایی است که مردم هنگام شارژ کردن انجام می دهند (…)، به تبلیغات، خرده فروشی، مصرف رسانه فکر می کنند.”

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟