فروش نقدی اقساطی مدیران خودرو

قیمت جدید محصولات ام وی ام از سوی مدیران خودرو اعلام شد

شنبه - 14 دی 1398

پیشرانه- مدیران خودرو عرضه‌کننده خودروهای ام وی ام قیمت محصولات خود را بین ۳ تا ۵ درصد افزایش داد.

پیشرانه- مدیران خودرو عرضه‌کننده خودروهای ام وی ام  قیمت جدید محصولات ام وی ام  را اعلام کرد، در اطلاعیه مدیران خودرو قیمت محصولات خود را بین ۳ تا ۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» شرکت مدیران خودرو از امروز ۱۳ دی‌ماه، تمامی محصولات خود را با قیمت جدید به مشتریان عرضه خواهد کرد.

بر اساس این گزارش مدیران خودرو در اطلاعیه‌ای که به این بهانه صادر کرده تأکید کرده «نیاز است که مشتریان با قیمت جدید نسبت به ثبت‌نام و تسویه‌حساب خودرو خود اقدام کنند.»

گفتنی است با توجه به لیست اعلامی قیمت جدید محصولات ام وی ام از سوی مدیران خودرو، حداقل افزایش قیمت ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی برای خودرو «ام وی ام ۳۱۵S» و همچنین حداکثر افزایش قیمت ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی را برای خودرو «ام وی ام X55» محصول جدید مدیران خودرو تعیین شده است.

شایان‌ذکر است در فهرست قیمت جدید محصولات ام وی ام، خودرو ام وی ام ایکس ۵۵ اکسلنت محصول جدید مدیران خودرو ۳۸۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، خودرو ام وی ام ایکس ۵۵ اکسلنت اسپرت ۳۸۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ام وی ام X33S در مدل اتومات اسپرت ۲۴۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ام وی ام ایکس ۲۲ لاکچری ۲۰۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ام وی ام ایکس ۲۲ اتومات اکسلنت اسپرت ۲۱۲ میلیون تومان، ام وی ام X22 دنده‌ای لاکچری ۱۷۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ام وی ام X22 دنده‌ای اکسلنت اسپرت ۱۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و بالاخره ام وی ام ۳۱۵S دنده‌ای اسپرت اکسلنت ۱۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

گفتنی است قیمت جدید از سوی مدیران خودرو  برای خودروهای ام و ام و مقایسه قیمت با ماه گذشته را می‌توانید در جدول زیر شاهد باشید.

قیمت جدید محصولات ام وی ام

همچنین مدیران خودرو فروش اقساطی محصولات ام وی ام را با شرایط اقساطی و با همکاری لیزینگ اقتصادنوین آغاز کرده است که شرایط آن به شرح ذیل خواهد بود.

فروش اقساطی محصولات ام وی ام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟