پیش فروش بهمن ماه ایران خودرو

فروش ایران خودرو به صورت فوری ادامه داد

سه شنبه - 17 دی 1398

پیشرانه – ایران خودرو از آغاز دوباره فروش فوری محصولات خود خبر داد.

پیشرانه – ایران خودرو از آغاز دوباره فروش فوری محصولات خود خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه»  ایران خودرو بعد از یک روز وقفه در فروش فوری اعتباری امروز سه شنبه ۱۷ دی‌ماه فروش را مجددا آغاز خواهد کرد و این شرکت خودروهای سمند Lx EF7 و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را در این روز به صورت اقساطی به فروش می‌رساند.

سمند LX EF7 پایه گاز سوز با کیسه هوای راننده و سرنشین ترمز ضد قفل، رینگ فولادی و مالتی پلکس در رنگ های سفید، مشکی متالیک و خاکستری متالیک و آبی کبود با پیش پرداخت ۳۶ میلیون ۹۰۰ هزار تومان در روز سه شنبه ۱۷ دی ماه برای پیش فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با کیسه هوای راننده و سرنشین با ترمز ضد قفل در رنگ های آبی کاسپینی، قرمز دوپوششه، سفید، نقره ای متالیک، مشکی متالیک، خاکستری و گیلاسی با پیش پرداخت ۳۳ میلیون ۵۰۰ هزار تومان در روز سه شنبه ۱۷ دی برای پیش فروش زمستانه ایران خودرو در دسترس قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است موعد تحول محصولات پیش فروشی ایران خودرو دی ماه سال ۹۹ خواهد بود.

مشخصات فنی پژو ۲۰۶: می‌توان این‌گونه گفت که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ، دارای یک پیشرانه چهار سیلندر هشت سوپاپ با حجمی برابر با ۱۳۶۰ سی‌سی بوده که این موتور قادر به تولید قدرت ۷۵ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۱۱۸ نیوتن متر است که این قدرت تولید توسط یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود (در واقع پژو ۲۰۶ تیپ ۲، یک خودرو محرک جلو یا همان FWD است).

در رابطه با عملکرد این خودرو نیز می‌توان گفت که پژو ۲۰۶ تیپ ۲  برای رسیدن به سرعت صدکیلومتر در ساعت، نیازمند به زمانی برابر با ۱۳.۹ الی ۱۴.۳ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن در حدود ۱۷۵ کیلومتر در ساعت است.

همچنین، مصرف سوخت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در هر صدکیلومتر مسیر شهری و پر ترافیک برابر با ۸.۵ لیتر بنزین و در مسیرهای خارج شهری و اتوبان، مصرف این خودرو برابر با ۵.۵ الی ۵.۹ لیتر بنزین بوده که در نمودار سیکل ترکیبی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ دارای مصرفی برابر با ۶.۸ لیتر بنزین است. (گنجایش باک این خودرو برابر با ۵۰ لیتر و استاندارد آلایندگی آن یورو۴ است)

مشخصات فنی سمند LX EF7: می‌توان گفت که این خودرو دارای یک پیشرانه چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ با حجمی برابر با ۱.۷ لیتر است که این موتور با نام اختصاصی EF7 بر روی این مدل قرار گرفته و قادر به تولید قدرتی برابر با ۱۱۳ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۱۵۵ نیوتن متر خواهد بود که این نیرو تولیدی، توسط یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو (FWD) منتقل می‌شود.

بر این اساس، حال اگر بخواهیم به علمکرد این خودرو نیز اشاره کنیم، بدین صورت باید گفت که سمند LX EF7 برای رسیدن به سرعت صدکیلومتر در ساعت از صفر مطلق، نیازمند زمانی برابر با ۱۲.۹ الی ۱۳.۴ ثانیه خواهد بود و حداکثر سرعت آن در حدود ۲۰۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

همچنین، مصرف سوخت این خودرو در هر صدکیلومتر مسیر شهری و اتوبان، به صورت ترکیبی برابر با ۷.۹ الی ۸.۲ لیتر بنزین است و استاندارد آلایندگی آن یورو ۴ است. (لازم به یاداوریست که گنجایش باک این مدل ۷۰ لیتر است)

همچنین جدول پیش فروش زمستانه محصولات ایران خودرو به شرح ذیل است.وقفه در فروش فوری

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟