سامانه فروش یکپارچه خودرو از فردا دوباره باز خواهد شد + روش و مهلت ثبت نام خرید خودرو

یکشنبه - 19 شهریور 1402

پیشرانه -سامانه یکپارچه فروش خودروها به دنبال افزایش انصرافی‌ها، با اطلاعیه‌ای جدید وارد عرصه بازار خودرو شده و ظرفیت‌های خالی خودروسازان را با شرایط جدید ارائه می‌دهد. این اقدام از روز دوشنبه (۲۰ شهریور) تا پنجشنبه (۲۳ شهریور) انجام می‌شود.

پیشرانه -سامانه یکپارچه فروش خودروها به دنبال افزایش انصرافی‌ها، با اطلاعیه‌ای جدید وارد عرصه بازار خودرو شده و ظرفیت‌های خالی خودروسازان را با شرایط جدید ارائه می‌دهد. این اقدام از روز دوشنبه (۲۰ شهریور) تا پنجشنبه (۲۳ شهریور) انجام می‌شود.

به گزارش وب سایت خبري«پیشرانه» ، در این مرحله، متقاضیان می‌توانند با توجه به اعلام شرکت‌های کرمان‌موتور و مدیران‌خودرو، از ظرفیت‌های موجود برای تحویل خودرو در سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری کنند. شرایط برای ثبت‌نام در سامانه به شرح زیر است:

۱. تغییر خودرو: متقاضیان محصولات تمامی شرکت‌های حاضر در طرح (اول و دوم) که موعد زمانی تحویل آن‌ها در سال ۱۴۰۳ تعیین شده است، می‌توانند نسبت به تغییر خودروی اعلام شده قبلی به محصولات عرضه شده توسط شرکت‌های مذکور و تکمیل وجه آن اقدام کنند.

۲. مراحل ثبت‌نام:

– ابتدا، متقاضی باید به پروفایل کاربری خود وارد شده و گزینه “لغو سفارش” خودروی قبلی را از قسمت جزئیات سفارش انتخاب کند تا خودروی قبلی حذف شود.

– پس از لغو سفارش، متقاضی می‌تواند از میان محصولات اعلامی در سایت، خودروی جدید خود را انتخاب کند.

– به پایان مهلت تغییر خودرو، متقاضی باید به سایت خودروساز مراجعه کرده و مبلغ معین شده را واریز کند تا فرآیند ثبت‌نام نهایی انجام شود.

تبصره‌ها:

– در صورت انتخاب خودروی بیش از ظرفیت موجود، تخصیص به ترتیب اولویت‌های تعیین شده صورت خواهد گرفت.

– درصورتیکه متقاضی سفارش قبلی را لغو کرده و امکان انتخاب خودروی جایگزین را نداشته باشد، اولویت قبلی او حفظ می‌شود.

– در صورت عدم واریز مبلغ تعیین شده به حساب خودروساز، متقاضی از اولویت‌بندی حذف خواهد شد.

فرصتی جدید متقاضیان دور دوم سامانه فروش یکپارچه خودرو

 

متقاضیانی که در دور دوم سامانه نوبت‌دهی به آن‌ها خودرویی تخصیص داده نشده است، نیز می‌توانند از تمامی محصولات عرضه شده توسط دو شرکت مذکور بهره‌برداری کنند. طبیعتاً ظرفیت‌های موجود به آن‌ها از محل عدم تکمیل ظرفیت پس از تخصیص به متقاضیان دور اول خواهد بود.

مدت زمان مهلت ثبت نام در سامانه فروش یکپارچه خودرو

مهلت جابه‌جایی یا انتخاب خودرو تنها ۴ روز است و پس از ارسال فهرست اولویت‌بندی شده به شرکت‌های خودروساز و اطلاع‌رسانی به متقاضیان، امکان تکمیل وجه به مدت ۵ روز فراهم می‌شود.

نکته مهم

تأکید می‌شود که افرادی که تاکنون دعوتنامه برای ایشان صادر شده یا خرید خودرو داشته‌اند، مشمول این طرح نمی‌شوند. به منظور اطلاع از جزئیات برنامه فروش خودروسازان و مشاهده محصولات، متقاضیان به سایت شرکت‌های مذکور مراجعه نمایند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟