افتتاح ۱۰ نمایندگی جدید پادران موتور تا پایان سال

یکشنبه - 2 مهر 1402

پیشرانه – به گفته مدیر روابط عمومی و بازاریابی صنایع خودروسازی پادرا، افتتاح ۱۰ نمایندگی جدید پادران موتور تا پایان سال برای پیکاپ تاگا نشان می دهد این شرکت برای حضور در بازار و تأثیرگذاری در خودروسازی کشور برنامه های ویژه و بلندمدتی دارد. به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» ، کیارش افشاریان با اشاره […]

پیشرانه – به گفته مدیر روابط عمومی و بازاریابی صنایع خودروسازی پادرا، افتتاح ۱۰ نمایندگی جدید پادران موتور تا پایان سال برای پیکاپ تاگا نشان می دهد این شرکت برای حضور در بازار و تأثیرگذاری در خودروسازی کشور برنامه های ویژه و بلندمدتی دارد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» ، کیارش افشاریان با اشاره به این که هنوز عرضه پیکاپ تاگا در تیراژهای بالا آغاز نشده است تأکید کرد: «توسعه نمایندگی های پادران موتور پیامی ساده و مهم را به بازار مخابره می کند؛ آرامش خیال مشتریان، سخت و نفس‌گیرتر شدن رقابت و قصد برای ماندگاری، تأثیرگذاری و جهت‌دهی به بازار بخشی از این پیام می‌تواند باشد. پیکاپ تاگا نیز با همین دیدگاه و تفکر انتخاب شده است.

این فعال بخش خصوصی خودروسازی بیان کرد: «در واقع، پادران موتور با توجه به تجربه و سابقه شرکت مادر، صنایع خودرو سازی پادرا، نشان داد نیاز بازار و خلأ موجود را می شناسد، به همین علت در میان خیل برندهای متعدد پیکاپ سراغ محصولی رفت که بتواند از طریق آن، برنامه های تدوین شده را اجرا و اهداف را محقق کند.»

مدیر روابط عمومی و بازاریابی صنایع خودروسازی پادرا اضافه کرد: «به همین علت، به رغم چالش های پیش روی واردات و سخت‌گیری ورود این خودروها، پیکاپ تاگا اولین خودرویی بود که توانست مجوزهای لازم برای شماره گذاری را اخذ کند و به عنوان اولین خودروی وارداتی پلاک ملی بگیرد.»

افشاریان اظهار کرد: «استقبال مردم از این محصول در رویدادهای خودرویی سال جاری، از انتخاب مسیر درست پادران موتور خبر می دهد. در همین حال، پادران موتور در نمایشگاه خودروی مشهد، که از مهم ترین رویدادهای این صنعت به شمار می آید، تنها با تاگا آمد.»

به گفته وی، این شیوه حضور از یک سو، اعتماد و اعتقاد پادران موتور به تاگا را نشان می دهد و از سوی دیگر، نشان می دهد که این محصول به تنهایی قرار است نقش سفیر برند را ایفا کند.

مدیر روابط عمومی و بازاریابی صنایع خودروسازی پادرا ادامه داد: «در این شرایط، پادران موتور برای آسودگی خیال و رفع دغدغه های اصلی مشتریان و بازار و همچنین اثبات قصد ماندگاری و تأثیرگذاری خود، توسعه کمی و کیفی عاملیت و شبکه نمایندگی های خود را در دستور کار قرار داده و با سرعت زیادی هم در حال اجرای آنان است.»

این فعال بخش خصوصی خودروسازی اضافه کرد: «در همین راستا، تاکنون ۴ نمایندگی این شرکت افتتاح شده است و براساس برنامه ها تا پایان سال ۱۰ عاملیت دیگر نیز به شبکه نمایندگی های پادران موتور اضافه خواهد شد. این در حالی است که هنوز عرضه های وسیع و حجیم تاگا آغاز نشده است.»

افشاریان تصریح کرد: «با این حال، از همین حالا، علاقه‌مندان به این پیکاپ می دانند که در آینده و در صورت خرید تاگا نسبت به دریافت سرویس و خدمات لازم دغدغه و مشکل خاصی نخواهند داشت و پادران موتور از همین الان پیش بینی های لازم را به عمل آورده است. در واقع، پادران موتور با انتخاب تاگا در بازار پرترافیک پیکاپ و حضور رقبای قدرتمند با دیدی همه جانبه وارد عمل شده است.»
در پایان، افشاریان تأکید کرد: «افتتاح و افزوده شدن ۱۰ نمایندگی دیگر به این خانواده نشان می دهد پادران موتور حتا با تاگا نیز حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.»

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟