خودرو برقی وارداتی JAC E50A کرمان موتور به سامانه یکپارچه رسید

جمعه - 10 آذر 1402

پیشرانه – خودرو برقی وارداتی JAC E50A کرمان موتور دارای یک پیشرانه ۱۹۲ اسب‌بخاری و مجموعه باتری‌های ۵۰.۱ کیلووات‌ساعت بوده، بُرد پیمایش ۴۰۲ کیلومتر دارد. به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» ، خودرو برقی وارداتی JAC E50A که محصول کرمان موتور می‌باشد، به لیست خودروهای قابل عرضه در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی اضافه شد. به […]

پیشرانه – خودرو برقی وارداتی JAC E50A کرمان موتور دارای یک پیشرانه ۱۹۲ اسب‌بخاری و مجموعه باتری‌های ۵۰.۱ کیلووات‌ساعت بوده، بُرد پیمایش ۴۰۲ کیلومتر دارد.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» ، خودرو برقی وارداتی JAC E50A که محصول کرمان موتور می‌باشد، به لیست خودروهای قابل عرضه در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی اضافه شد. به گزارش خودرودیلی، این خودرو که دارای تناسبات و اتاق کاملا مشابه با خودروی KMC J7 کرمان‌موتور است، از یک پیشرانه الکتریکی ۱۹۲ اسب‌بخاری با توان تولید ۳۴۰ نیوتن‌متر گشتاور بوده، از مجموعه باتری‌های ۵۰.۱ کیلووات‌ساعت تغذیه می‌کند.

با این پیکربندی، خودروی JAC E50A می‌تواند با هر بار شارژ کامل باتری‌ها، تا ۴۰۲ کیلومتر را بی‌وقفه بپیماید. مدت زمان شارژ مجموعه باتری‌ها، با برق شهری (۱۵ تا ۱۰۰ درصد)، حدود ۸ ساعت و ۳۰ دقیقه زمان می‌برد. البته در حالت شارژ سریع AC، می‌توان ۳۰ تا ۸۰ درصد ظرفیت باتری را در حدود ۴۸ دقیقه شارژ کرد.

تناسبات جمع‌وجور و بهره‌مندی از یک پیشرانه نسبتا پرقدرت، JAC E50A را به یک سدان نسبتا چالاک تبدیل کرده که می‌تواند در ۳.۵ ثانیه از حالت سکون تا تندی ۵۰ کیلومتر در ساعت، سرعت بگیرد. صفر تا صد این خودرو نیز ۷.۶ ثانیه اعلام شده که عدد خوبی برای شتاب این خودروی شهری به حساب می‌آید.

در بخش امکانات ایمنی، شاهد عرضه JAC E50A با مواردی نظیر ۲ ایربگ، سیستم پایش فشار باد تایرها، کنترل پایداری الکترونیک، کنترل حرکت در سربالایی، اتوهُلد، ترمز پارک برقی، ABS+EBD، سنسور های نور و باران، دوربین دنده عقب و سنسور پارک عقب هستیم. در بخش رفاهی نیز امکاناتی نظیر کروزکنترل، ورود بدون کلید، آینه های جانبی برقی، تهویه اتوماتیک، پُشت‌آمپر دیجیتال، و صندلی‌های جلو با تنظیم دستی ۶ جهته برای راننده و ۴ جهته برای سرنشین کناری در خودرو برقی وارداتی JAC E50A کرمان موتور ارائه می‎شود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟