خودروهای بین 70 تا 100 میلیون بازار کدامند

خودروهای بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون بازار کدامند

سه شنبه - 15 بهمن 1398

پیشرانه- قیمت خودروهای بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان در بازار را در این مطلب برای شما جمع آوری کرده ایم.

پیشرانه- قیمت خودروهای بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان در بازار را در این مطلب برای شما جمع آوری کرده ایم.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» گزارش میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد خودرو سمند ال ایکس اکنون در بازار ۹۳ میلیون تومان قیمت دارد، در حالی قیمت کارخانه‌ای این خودرو ۶۷ میلیون تومان است.

خودرو سمند EF7 اکنون ۱۰۹ میلیون تومان در بازار خریدوفروش می‌شود، درحالی‌که این خودرو از سوی سازنده یعنی ایران خودرو ۷۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

خودرو پژو ۴۰۵ GLX نیز در بازار ۹۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خریدوفروش می‌شود و این در حالی است که قیمت کارخانه‌ای خودرو ۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل فول اکنون ۱۰۰ میلیون تومان در بازار ارزش دارد و ایران خودرو این خودرو ۶۷ میلیون ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاشته است.

اما به سراغ خودروهای سایپا برویم تیبا رینگ فولادی ۷۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد و قیمت کارخانه‌ای آن ۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

همین خودرو اما یعنی تیبا با رینگ آلومینیومی ۷۳ میلیون تومان در بازار است، درحالی‌که سایپا این خودرو را ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان  به عنوان یکی از خودروهای بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون می‌فروشد.

خودرو تیبا ۲ اما در بازار ۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است، قیمت کارخانه‌ای این خودرو ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

ساینا ساده نیز ۷۵ میلیون تومان در بازار و ۵۶ میلیون تومان درب کارخانه قیمت دارد. ساینا فول نیز ۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار و ۵۹ میلیون تومان درب کارخانه فروخته می‌شود.

خودرو کوییک اما با قیمت کارخانه‌ای ۶۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار ۸۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

اما کوییک آر باوجوداینکه از سوی سایپا ۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود به عنوان خودرو جدید این شرکت در بازار ۹۱ میلیون تومان به عنوان یکی از خودروهای بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون خرید و فروش می شود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟