قیمت جدید بستیون T77 اعلام شد، افزایش قیمت برای محصول وارداتی گروه بهمن + جدول دی ۱۴۰۲

یکشنبه - 1 بهمن 1402

گروه بهمن که با زیر مجموعه جدید خود یعنی BMcars اقدام به عرضه خودروهای وارداتی نموده است با ارسال دعوتنامه‌ تکمیل وجه از خریداران خواست تا نسبت به تکمیل وجه خرید خودرو بسیتیون T77 اقدام نمایند. قیمت پیشین این خودرو وارداتی ۱,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان بود و در دعوتنامه تکمیل وجه این مبلغ با فزایش ۵۶ میلیون […]

گروه بهمن که با زیر مجموعه جدید خود یعنی BMcars اقدام به عرضه خودروهای وارداتی نموده است با ارسال دعوتنامه‌ تکمیل وجه از خریداران خواست تا نسبت به تکمیل وجه خرید خودرو بسیتیون T77 اقدام نمایند.

قیمت پیشین این خودرو وارداتی ۱,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان بود و در دعوتنامه تکمیل وجه این مبلغ با فزایش ۵۶ میلیون تومان به ۱,۹۴۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان افزایش پیدا کرده است، طبق قرارداد جدید خرید خودرو، افزایش تعرفه های قانونی بر عهده مشتریان خواهد بود.

مشخصات فنی بستیون T77

خودروی بستیون T77 جدیدترین محصول شرکت چینی فاو در ایران بوده که به تازگی با همکاری گروه بهمن رونمایی شده است. این خودرو در دسته کراس اوورهای شهری قرار می‌گیرد و از لحاظ ظاهری و فنی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد.

طراحان بستیون T77 برای خلق یک ظاهر آرامش‌بخش و خانوادگی، از الگوهای منظم و ساده در طراحی بدنه استفاده کرده‌اند. در نمای جلو شاهد الگوبرداری از خودروهای فولکس‌واگن هستیم که در نوارهای کرومی و چراغ‌های ذوزنقه‌ای شکل به چشم می‌خورد. نمای جانبی نیز سادگی نسل قبل تیگوان را حفظ کرده و تنها با اضافه شدن نوار کرومی به لبه درب‌ها، کمی مدرن‌تر شده است. در قسمت عقب نیز الگوی مورد استفاده در خودروهای چینی اخیر مشهود است.

ابعاد بستیون T77 شامل طول ۴.۵ متر، عرض ۱.۸ متر و ارتفاع ۱.۶ متر است که فضای کافی برای سرنشینان فراهم می‌کند. البته ارتفاع پایین نشان می‌دهد این خودرو برای ماجراجویی‌های سخت‌گیرانه طراحی نشده است. رینگ‌های استاندارد ۱۸ اینچ ظاهر شهری بستیون را تقویت می‌کنند.

در بخش موتور بستیون T77 از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر ۴ سیلندر بهره می‌برد که توان ۱۶۹ اسب بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر تولید می‌کند. این موتور در سایر محصولات فاو هم استفاده شده و نشان از هزینه پایین نگهداری دارد. گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه و دیفرانسیل جلو نیز بخش دیگر مشخصات انتقال قدرت این خودروست.

مصرف سوخت بستیون برابر ۷.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که برای کلاس آن قابل قبول است. حداکثر سرعت نیز ۱۹۲ کیلومتر در ساعت اعلام شده است. موتور به استاندارد یورو ۶ مجهز است و نیاز به سوخت باکیفیت دارد. در بخش تعلیق از سیستم ساده مک فرسون جلو و میل پیچشی عقب استفاده شده تا هزینه تمام شده پایین بماند. ترمزها نیز از نوع دیسکی و در ۴ چرخ هستند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟