قیمت خودرو داخلی و خارجی

قیمت برخی خودروهای داخلی و خارجی در بازار

دوشنبه - 3 شهریور 1399

پیشرانه- بازار خودرو این روزها شرایط  کاملاً غیرقابل‌پیش‌بینی  دارد، تأمین خودرو برای فعالان این بازار با مشکلات زیادی روبرو است و از سوی دیگر هم خریداران نمی‌توانند به یک تصمیم در خرید خودرو موردنظرشان برسند.

پیشرانه- بازار خودرو این روزها شرایط  کاملاً غیرقابل‌پیش‌بینی  دارد، تأمین خودرو برای فعالان این بازار با مشکلات زیادی روبرو است و از سوی دیگر هم خریداران نمی‌توانند به یک تصمیم در خرید خودرو موردنظرشان و در تعیین قیمت خودرو داخلی و خارجی برسند.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» این ۲ موضوع موجب شده است بازار خودرو با یک نوع بی‌قانونی همراه باشد، قیمت واقعی خودروها مشخص نیست و معمولاً قیمت خودروها از سوی فروشنده با توجه به تحلیل شخصی صاحب خودرو تعیین می‌شود و از سوی دیگر هم خریدار نمی‌داند که این خودرو با قیمت واقعی عرضه‌شده یا خیر.

بااین‌وجود در این مطلب به قیمت برخی خودروها در بازار اشاره می‌کنیم.

از خودرو تیبا شروع کنیم، تیبا هاج بک مدل Ex با رینگ آلومینیومی قیمت حدود ۱۰۶ میلیون تومان دارد، درحالی‌که همین خودرو با رینگ فولادی ۵ میلیون ارزان‌تر یعنی ۱۰۱ میلیون تومان است.

تیبا هاچ بک پلاس اما ۱۱۵ میلیون تومان قیمت دارد، این درحالی‌که است که تیبا صندوق‌دار با رینگ آلومینیومی و فولادی به ترتیب ۹۴ و ۹۰ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود.

اما خودرو هایما S7 توربو ۵۴۸ میلیون تومان، زوتی آریو در مدل اتوماتیک ۲۶۲ میلیون تومان، دانگ فنگ H30 کراس حدود ۳۰۳ میلیون و چانگان CS35 نیز ۳۷۷ میلیون تومان قیمت دارد.

جک S5 محصول کرمان موتور ۵۷۰ میلیون، ام وی ام ۳۱۵ هاچ بک اسپرت اکسلنت ۲۳۸ میلیون، ام وی ام ایکس ۲۲ دنده‌ای ۲۹۸ میلیون، ام وی ام ایکس ۳۳ اتوماتیک ۳۵۰ میلیون، چری آریزو ۵ دنده‌ای ۳۲۴ میلیون و برلیانس H220  دنده‌ای ۱۷۷ میلیون تومان خرید فروش می‌شود.

در بازار خودروهای وارداتی اما لکسس NX 200 T در حدود ۳ میلیارد و ۳۹۰ میلیون، مدل هیبرید همین خودرو ۳ میلیارد و ۲۸۰ میلیون، لکسس RX 200 T مدل FSPORT با ۸ کلید ۴ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان در بازار قیمت خودرو داخلی و خارجی قیمت دارد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟