تیبا, فروش اقساطی خودروهای سایپا

فروش اقساطی خودروهای سایپا آغاز شد

یکشنبه - 17 شهریور 1398

پیشرانه- گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش نقدی و اعتباری محصولات خودرو را برای امروز یکشنبه ۱۷ ام شهریورماه ۹۸ اعلام کرد.

پیشرانه- گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش نقدی و اعتباری محصولات خودرو را برای امروز یکشنبه ۱۷ ام شهریورماه ۹۸  ساعت ۱۰ صبح را اعلام کرد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» در طرح جدید فروش اقساطی خودروهای سایپا همچون دیروز خودروهای تیبا در ۲ مدل رینگ فولادی و آلومینیومی، ساینا در مدل رینگ فولادی و آلومینیومی و سایپا ۱۵۱ به چشم می‌خورد با این تفاوت که امروز خبری از فروش سراتو آپشنال نیست.

فروش نقدی

در طرح جدید فروش اقساطی خودروهای سایپا که البته خیلی هم نمی‌توان به آن واژه جدید را اطلاق کرد خودرو تیبا رینگ فولادی به‌صورت نقدی باقیمت ۴۳ میلیون و ۴۳۴ هزار تومان فروخته می‌شود، این خودرو همچنین با رینگ آلومینیومی نیز فروخته می‌شود که قیمت آن ۳ میلیون تومان گران‌تر اعلام‌شده است.

خودرو ساینا دنده‌ای نیز همین داستان را دارد، این خودرو در مدل رینگ فولادی باقیمت ۵۵ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان فروخته خواهد شد و مدل رینگ فولادی آن ۳ میلیون تومان گران‌تر محاسبه می‌شود.

فروش اعتباری

سایپا این ۲ خودرو را به همراه خودرو سایپا ۱۵۱ به‌صورت اعتباری نیز فردا عرضه خواهد کرد.

بر اساس اعلام سایپا خودرو تیبا صندوق‌دار رینگ فولادی با همان قیمت ۴۳ میلیون و ۴۳۴ هزار تومان فروخته خواهد شد، با این تفاوت که از این رقم ۵ میلیون تومان تحت عنوان تسهیلات کاسته خواهد شد.

از سوی دیگر خودرو تیبا صندوق‌دار رینگ آلومینیومی نیز با همان قیمت ۴۶ میلیون و ۴۳۴ هزار تومان فروخته خواهد شد، با این تفاوت که از این رقم نیز ۵ میلیون تومان تحت عنوان تسهیلات کاسته می‌شود.

سایپا در ادامه اعلام کرده است خودرو ساینا دنده‌ای رینگ فولادی باقیمت ۵۵ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان فروخته می‌شود که از این رقم ۵ میلیون تومان به‌عنوان تسهیلات کسر می‌شود.

خودرو ساینا دنده‌ای رینگ آلومینیومی نیز ۳ میلیون گران‌تر یعنی باقیمت ۵۸ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان فروخته خواهد شد که از این رقم این بار ۱۰ میلیون تومان به‌عنوان تسهیلات کسر می‌شود.

در انتها نیز سایپا اعلام کرده است، خودرو سایپا ۱۵۱ یا همان پراید وانت خودمان باقیمت ۴۰ میلیون و ۳۱۳ هزار تومان فروخته می‌شود که ۴ میلیون از آن به‌عنوان وام در نظر گرفته‌شده است.

جدول کامل اعلام‌شده فروش اقساطی خودروهای سایپا به شرح زیر است.

فروش اقساطی خودروهای سایپا

 

 

 

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟