فروش فوری دیگنیتی با قیمت قطعی

فروش فوری دیگنیتی با قیمت قطعی آغاز می‌شود

پنجشنبه - 23 اردیبهشت 1400

پیشرانه- شرایط فروش فوری دیگنیتی با قیمت قطعی از سوی بهمن موتور اعلام شد.

پیشرانه- شرایط فروش فوری دیگنیتی با قیمت قطعی از سوی بهمن موتور اعلام شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» فروش ویژه خودروی جدید دیگنیتی پرایم محصول جدید بهمن موتور باقیمت قطعی از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه و صرفاً به‌صورت اینترنتی آغاز می‌شود.

بهمن موتور اعلام کرده است فروش این خودرو تا ساعت ۱۶ همان روز ادامه دارد و زمان تحویل این خودرو هفته سوم تیرماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

فروش فوری دیگنیتی با قیمت قطعی از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه تا ساعت ۱۶ همان روز، با قیمت قطعی ۷۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزارتومانی و در رنگ‌های مختلف سفید، مشکی، آبی، سربی، قرمز و خاکستری، به همراه دو رنگ تریم مشکی و مارون ثبت‌نام خواهد شد.

جدول فروش فوری دیگنیتی با قیمت قطعی به شرح زیر است.

قیمت (ریال) رنگ خارجی رنگ داخلی موعد تحویل
۷,۴۹۵,۰۰۰,۰۰۰ سفید، مشکی، آبی، سربی، قرمز و خاکستری مشکی و مارون هفته سوم تیرماه ۱۴۰۰

اما اگر بخواهید خودرو دیگنیتی را بیشتر بشناسید باید گفت:

دیگنیتی با پیشرانه SFG15T در خط تولید بهمن موتور مونتاژ خواهد شد. این پیشرانه از نوع ۱.۵ لیتری مجهز به توربو شارژ است و ۱۴۸ اسب بخار را با گشتاور ۲۲۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. حداکثر گشتاور این پیشرانه در ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه قابل بهره‌برداری است و این توان به‌وسیله جعبه‌دنده اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

درباره مشخصات فنی و تجهیزات خودرو دیگنیتی باید گفت پیشرانه خودرو دیگنیتی دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و ظرفیت مخزن سوخت ۵۸ لیتر است.

طراحی فضای داخلی و داشبورد نیز ساده، اما مدرن و جذاب به نظر می‌رسد و نمایشگر لمسی ۲۵/۱۰ اینچی و وجود کنسول میانی، حسی مدرن و اروپایی به آن بخشیده است.

صندلی برقی راننده در ۶ جهت، پوشش چرم صندلی‌ها و تودری، سقف پانورامیک برقی، استارت دکمه‌ای، سیستم ورود بدون کلید و فرمان اسپرت با پوشش چرمی و مجهز به کلیدهای کنترلی سیستم صوتی، مهم‌ترین امکانات کابین دیگنیتی هستند. این خودرو فضای بسیار خوب ۷۸۰ لیتر برای صندوق بار فراهم کرده که می‌تواند تا ۱۴۲۰ لیتر در حالت صندلی‌های جمع شده، اضافه شود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟